{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
724 visninger | Oprettet:

Bassen 'rasler' i min 206'er {{forumTopicSubject}}

Hej,

I min 206 1,6 S16 fra 2002 har jeg det problem, at når der kommer lidt bas på og jeg spiller halv-højt står venstre front-højttaler og rasler/klævrer. Når jeg holder min hånd hårdt imod dækslet foran højttaleren forsvinder raslen - men jeg ved ikke, hvad dette betyder.

Er det så dækslet foran højttaleren eller selve højttaleren, der er noget i vejen med - og i givet fald, hvad skal jeg gøre ved det?

Skal have have skilt hele døren ad, og er det en risikabel ting at gøre - gider ikke gøre det, hvis jeg risikerer, at hele el-ruden etc går i stykker, så vil gerne lige høre, hvor let det er for en totalt nybegynder.

Glæder mig til at høre jeres bud på det - også gerne fra nogen, der har prøvet at skille fordøren ad i en 206'er smiley

Mvh

Peter

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bassen 'rasler' i min 206'er
  • #1   27. okt 2007 det kunne vare dørbeklædningen.. af med den og nye clips på der holder den, så køre det.. måske..

• #2   27. okt 2007 af med 3kanten ved spejlet bare træk.. der sider en skrue under, og så sider 2-3 andre skruer du kan se, det er torx 20.. ud med dem, og så er det bare at trække til i bæklædningen,, der sidder nemlig en masse clips og holder..

• #3   27. okt 2007 Ok, så det vil sige, at jeg skal have nogle clips klar, før jeg gør det? Hvad er det for nogle clips, og kræver de noget special-værktøj at sætte i?

Er det på nogen måde risikabelt at gøre det - altså kan noget gå i stykker ved at gøre det?

Er der ingen mulighed for blot at pille dækslet foran højttaleren af?

• #4   27. okt 2007 du kan ikke pille noget dæksel af, det er støbt sammen med beklædningen... prøv evt at ta beklædningen af inden du køber noget.. så kan det være du kan se hvad der rasler, du kan ikke ødelægge noget ved det og og clipsene er lige til at skubbe i med fingrene..

• #5   27. okt 2007 Oki det vil jeg prøve - tusind tak for hjælpen smiley

• #6   27. okt 2007 Helt ok..

Kommentér på:
Bassen 'rasler' i min 206'er

Annonce