{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det ikke være lidt godt ?
  • #1   5. nov 2007 hvad f... skal det der betyde?

• #2   5. nov 2007 Nej...

Man kan virkelig tydeligt høre forskel - selv fra min Sony Xplod til den nye Blaupunkt er der kæmpe forskel, så fra en bilka radio må der jo være endnu mere...

• Snoopy
    Snoopy Hjælpe-administrator

Følger: 41 Følgere: 40 Biler: 7 Emner: 480 Svar: 6.637
    #3   5. nov 2007 Kan det enlig ikke være lidt godt hvad headunit man vælger?

da jeg ikke har noget og bruge mp3 og usb til ? smiley

Kan det egenlig ikke være lige godt hvad man vælger ?

da jeg ikke har noget at bruge mp3 og usb til

sku da nemt at se !!!

og jo hvis du bare ønsker lidt musik i bilen mens du triller rundt så finder du bare en billig en du kan li at se på.

er jo dig der skal glo på den hver dag

• #4   5. nov 2007 Okey smiley har nemlig selv xplod men meget tralst der ikke er sådan en rund ting til og skrue ned med smiley

• #5   5. nov 2007 Skure op og ned med smiley

• #6   5. nov 2007 Kan det egenlig ikke være lige godt hvad man vælger ?
    er da også Volapyk;-)

• #7   5. nov 2007 Jeg har nemlig :

15" CW Stroker
    Condensator
    JBL GTO 6 kanals forstærker
    JBL GTO 4 kanals forstærker
    9x6 JBL i hattehylde
    mellemtoner i dørene.
    Sony Xplode cdafspiller

• #9   5. nov 2007 Jeg havde Sony Xplod headunit... Den var så 1636kr for dyr...

KÆFT ET LORTEKØB! ALDRIG ALDRIG ALDRIG SONY!!!
    Kæææft mand den var ren røv. Udover at lyden var direkte røv elendig, så var displayet blåt og lyste så kraftigt at min bil blev genkendt på det blå lys i hele kabinen når jeg kørte om aftenen...

Så lånte jeg en JVC - virker okay men er ikke ligefrem fancy-pancy

Så skiftede jeg til VDO - fanme en lækker haedunit taget alderen i betragtning.

Nu har jeg så en Pioneer P88RS - og min klare overbevisning er at man ligeså godt kan købe en dyr lækker headunit med det samme. At spare penge på en headunit er som at spare penge på lokumspapir. Når man skal bruge det får man hudafskrabninger!

• #10   5. nov 2007 jeg købte en HU i tyskland for 1000 kr fordi den meget gamle (og dengang dyre) hu ikke kunne spille mp3.. 2 dage senere satte jeg min sony i igen.. hele anlægget lød som om jeg havde monteret et billigt pap anlæg... så NEJ.. brug lidt ekstra på en hu.

• #11   5. nov 2007 Med de forstærkere, og de højttalere skal du have en HU med 3 linje udgange... Ellers kan du ikke bruge 10 !!!! kanaler til noget

• #12   5. nov 2007 Og husk lige et ekstra batteri, ellers får du heller ikke meget glæde af al det gejl du har... smiley

• #13   5. nov 2007 PostKassen, han skal da bare have en enkelt linieudgang...
    Og så en masse Y-splittere!
    Det kan jo være ligemeget, han vil alligevel begrænse lydkvaliteten i sin headunit, så kan man ligeså godt terrorisere ørene endnu mere nu man er igang!

• #14   5. nov 2007 Din lyd bliver jo aldrig bedre end det svageste led.

Nogle mener at HU er underordnet pga de jo har sygt gode forstærkere. Men hva fanden hjælper en go forstærker hvis deres HU siger MØG dårlige signaler ud til den.

Ville ikke spare på end Headunit hvis jeg skulle købe anlæg idag.

• #15   5. nov 2007 PostKassen, nu vil jeg jo nødig blive personlig.
    Men hvad fanden har du drukket?

2 forstærkere og en kondensator - og så vil du have at han skal have et ekstra batteri i bilen?! Til hvad dog? Ekstra dødvægt at slæbe rundt på konstant?
    Køb et Yellowtop batteri hvis der er behov for super meget strøm - det har jeg hørt rygter om at det virkelig sparker numse!

• #16   5. nov 2007 Han burde måske sælge det hele, og købe en 12 volt omformer, og en transistor i stedet, eller en boomblaster hvis han skal gå helt amok..

Så skal han faktisk bruge 8 y splittere, damn det er sgu mange.. Men jo, et ekstra batteri direkte på generatoren ville være godt, så kraftige er de forstærkere jo heller ikke. smiley

• #17   5. nov 2007 hvofor lave et inlæg for at få hjælp når man selv har svaret

Kommentér på:
Kan det ikke være lidt godt ?

Annonce