{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Det "Bedste" anlæg DU har hørt ???
  • #1   2. dec 2007 ALpine F1

• #2   2. dec 2007 må være tideliger demo bil for jbl og den der blå opel kadett stc. med alt det der rockford anlæg samt den røde T4 transporter der er stoppet op med hertz

• #3   2. dec 2007 Har faktisk ik rigtigt hørt nogen der er velspillende.. men har set masser med kæmpe anlæg der bare ku spille højt ;l

• #4   2. dec 2007 den gamle demobil for lf audio, den sorte Audi A4 spækket med DLS ...

• #5   2. dec 2007 Et super velspillende (og meget højlydt anlæg) var hifi-klubbens blå/hvide VW Bobbel Type 1.

Nøj det spillede godt, og så vildt!

Hele rummet oppe foran var proppet med kondensatore og forstærkere, der var kun et bagsæde og resten af pladsen var udnyttet til 4 12" enheder, og så var der 8" i dørene og i midterkonsollen ved fødderne. Samt uanede mængder af diskanter.

Det er 8 år siden, og husker det som var det igår smiley

• #6   2. dec 2007 Der er altid 10x mere bas end der skal være, lyder af helvede til.

• #7   2. dec 2007 Den blå kadett - http://www.hifigalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1160&ipc=15825 ..

Spillede simpelthen for fedt. smiley

• #8   2. dec 2007 det i MDS´s demo vogn ..det spiller bare godt fik en tur inde i den smiley

• #9   2. dec 2007 Bo L: det lyder næsten lisså dan inde i min rolla smiley har 4x de samme basser der er fuldt forstærket og så de samme kombosæt som der sad i den hehe smiley

• #11   3. dec 2007 Personlig synes jeg sjældent at noget bilstereo lyder godt, de fleste har helt misforstået "god lyd", og tror at det udelukkende drejer sig om mængden af bas, og om hvor højt det kan spille

• #12   3. dec 2007 ALPINE F1 STATUS ..

Prisenerne er også derefter.. Omkring 250,000 kr. ...

• #13   3. dec 2007 Rettelse: # Priserner

• #14   3. dec 2007 Når vi snakker ren lyd, kan mds' demo vogn, og den blå kadett nok ikke helt bruges, da de er lavet til at spille højt, og ikke til at levere detaljer, god scene osv.

Har endnu ikke den helt store reference indenfor bilstereo, men håber at få den udvidet en del næste år når jeg selv begynder at deltage. Håber blandt andet at jeg kan få en lille lytter i din vogn zisser, er spændt på hvordan de LAT'er lyder.
    Men en af de bedste jeg har hørt må være ibo's vogn, dog med alianten ikke ultimo'en. Den spiller ret imponerende, har en ret god scene (synes måske den står en smule for højt til min smag, men ellers rigtig god), og en god balance i lydspektraet.

Men regner med at tage til sinsheim i april, og forhåbentlig få lyttet til nogle flere biler. Der er et par engelske og svenske jeg godt kunne tænke mig at høre hvis de kommer derned.

• #15   3. dec 2007 Lukket bil :Porsche Cayenne Turbo med Bose Sound System.

Åben Bil :Mercedes CLK 500 Cab med Bose Sound System.

Det spiller bare for sindssygt, og så oven i købet noget man kan købe fabriksmonteret smiley

• #16   3. dec 2007 Christian H, Top Cat, Stefan Crone: Helt enig med jer smiley

Keld j: Måske Braunis gamle Passat ved Sinsheim 2006,.. Henkes "lange" Capri med utrolig harmoni imellem enhederne,.. rigtig godt sat op. Dog mangler den lidt på scenen, brede, højde og specielt ambience,.. men godt spiller den anyway !

• #17   3. dec 2007 Rune P: Igen enig,. de demo biler "og har hørt dem alle" kan kun spille højt. Der er intet fornuftigt lydbillede i en eneste af den !
    Lat`erne skal du nok komme til at høre en dag,.. de er squ fine:)

Og at få en bil til at spille højt er der ingen ben i !

• #18   3. dec 2007 Tvivler så også på at dem som skriver ODR eller F1 overhovedet har hørt det i en bil !

Men anyway drejer det sig sjældent kun om hvilket grej man køre med... men derimod opsætningen/ montagen i bilen, og specielt ham som montere det skal ha styr på tingene såsom placering af enheder !
    Og det er der desværre ikke ret mange der har !

• #19   3. dec 2007 zisser - Du har helt ret, og at sætte det ordentligt op kan tage laaaaaang tid. Har efterhånden brugt en måneds tid på min front (og er stadig ikke tilfreds), men har så heller ikke så meget tid til det som jeg gerne vil have pt.
    Og der er ikke meget ved at have ODR dele for 170k hvis det ikke bliver sat ordentligt op. Savler stadig over Mark Turners vogn hehe.

• #20   6. feb 2008 Jamen så må i tage fingerne ud og dukke op på rostorvet den 10/02/2008 min bil har været doble Danmark mester i sin klasse og fik en 8. plads ud af 32 i herning og det var euro mesterskab

Kom der ned så lytter vi lidt hvad spiller hvad ikke spiller smiley

Bedste bil jeg har hørt intil videre er en Passat med F1 grej i den spillede meget powerfuld, kontroleret, og sjov

Og første "spillende" bil har jeg hørt var Zisser´s damn vi begynde blive gamle smiley

Kommentér på:
Det "Bedste" anlæg DU har hørt ???

Annonce