{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
300 visninger | Oprettet:

Ny Cdafspiller!? {{forumTopicSubject}}

Ja så gad min Sony Black Panel ikke ret meget mere, så har hevet min blapunkt i. Den spiller fint, men opdagede den ikke har phono udgang til min forstærker, så nu står den på en helt ny.

Jeg vil bruge omkring 2000kr og har kigget på den t-hansen har til 1999 Alpine. Ellers andre som er værd og kigge på?
Hvordan kan jeg være sikker på at antenne stikket osse vil passe til den? Det gjorde den ikke til min Sony, men min blaupunkt gøre den.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny Cdafspiller!?
  • #2   5. dec 2007 er Sony'en da helt død, eller er det bare det fladkabel til fronten der er knækket. . ??? en kendt fejl nemlig. . smiley

• #3   5. dec 2007 Jamen alt er i vejen med den smiley Den virkede fint i starten dog var der ingen farve på front skærmen, men lige meget havde den åben hele tiden alligevel. Så en dag kunne jeg ikke skifte sange, men kunne sangtens skrue op for den, dvs halvdelen af cdafspilleren var død. Nå fint så bruger jeg fjernbetjeningen til at skifte sange med. Et par dage efter så var den fuldstændig død, kunne ikke trykke på noget og skærmen viste ikke tal lyste kun blå, men den spillede stadig numre. Kunne sagtens skrue op og ned og skifte sange med fjernbetjening, men skiftede til den gamle blaupunkt, så køre kun med front højtalere dog med radio osse nu smiley

• #4   5. dec 2007 Vil den her så være fin nok? - http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=311997

• #5   5. dec 2007 din blaupunkt ..

du skal købe det ekstra til til alle blaupunkt radioer for at der kommer phono stik ud af den,, det koster 130kr ca... har jeg ihvertfald givet...

• #6   6. dec 2007 nu ved jeg ikke hvilken sony radio du har, men den kan altså laves for ca 200,- i materialer og lidt fingersnilde..
    det er 100% fladkablet der er knækket. .

Kommentér på:
Ny Cdafspiller!?

Annonce