{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

ham_selv -
ham_selv -
Tilmeldt:
15. dec 2004
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203

HAR I HØRT DET ??? {{forumTopicSubject}}

Der kommer et nyt højtaler mærke på gaden til januar der er tale om højtaler der er lavet på samme fabrik som MDS inportøren har forlangt at disse skal værre en klasse over MDS for at kunne konkurere men et så stort et navn som MDS til gængæl forventes de at blive 20-30% biliger end MDS det nye mærke hedder "X-Spider"
har værret så heldig at få lov at høre et par af disse.. jeg er sku blevet overbevist.. og har bestil nogle 12" til mit bagagerum smiley det er altså kram men så vidt jeg kunne forstå kommer X-spider i første omgang med 2 typer subwoofer som i første omgang kommer i 10" og 12" der skulle også kommer full- tone enheder i alle størelser... tja jeg ved ikke med jeg men JEG skal sku have et sæt :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HAR I HØRT DET ???
  • #1   22. dec 2004 Det lyder spændende men kan det blive billigere en MDS? smiley

  • ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #2   22. dec 2004 hmm ved jeg ikke men det er så vidt jeg kan forstå meningen meeeen spørg du mig så tro jeg sku kun det er indtil de bliver lige så kente som mds så hæver de vel prisen til samme nivue mon ikke ?? man har jo også hørt om at store forretnings kæder sælger ting de midster penge på bare for at lokker folk til

  • ham_selv -
    ham_selv - Tilmeldt:
    dec 2004

    Følger: 1 Emner: 24 Svar: 203
    #3   22. dec 2004 Ved det ikke :o( men har et kontakt nummer på en meeen tro det er hans privat nummer men ved det faktisk ikke...

  • #4   2. jun 2005 Jeg har nogle x-spider 10" til salg MEGET billigt og helt nye i kasse og det hele. De spiller utrolig godt, faktisk noget af det bedste jeg har hørt. Har også 2 stk 12 tommer - de vejer 29 kg stykket, og wow siger jeg bare.

    1600 kr stk for 10 tommer - nogle intereseret?


Kommentér på:
HAR I HØRT DET ???

Annonce