{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

Hvad ville være vildest? {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen..

Jeg går lidt med tanken om at få noget vildere anlæg i min bil..

Spørgsmålet er bare hvad der vil være vildest og fedest lyd messigt.

Lige pt. har jeg 1 stk Hertz HX250D bas i.

Men jeg overvejer og få mig en JBL GTI 12" mk2.
Eller vil det være vildere hvis jeg skaffede mig en Hertz bas mere, selvfølgelig magen til den som allerede er i min bil.

Hvad vil være vildest?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville være vildest?
  • #1   27. jan 2008 tror gti'en ville skabe det største tryk smiley

  • #2   27. jan 2008 JBL:) Helt klart, men Hertz skal man heller aldrig undervurdere:P

  • #3   27. jan 2008 helt sikkert hertz

  • #4   27. jan 2008 skaf en hartz mere, og evt en monoblok der kan trække dem, det får du bedre lyd af end en gti, de er ikke godr til at spille almindeligt..

  • #5   27. jan 2008 Jeg har selv haft JBL POWER får i 12" og den synes jeg spillede rigtig godt..


    Men ja, Hertz spiller skam også udemærket. Men jeg synes alligevel der mangler noget i den.


  • #6   27. jan 2008 får = før smiley

    hehe


  • #7   27. jan 2008 du skal lige tænke over du ikke kan sammenligne den hertz du har med en 12"gti, da din hertz kun er en 10"..

  • #8   27. jan 2008 jeps, men vil jo også sammenligne den med 2 af de basser, mod den JBL Power jeg havde.

    Men jeg vil jo gerne have noget der er vildere


  • #9   28. jan 2008 prøv med en enkelt hertz hxs 300d.. så skal du se løjer

  • #10   28. jan 2008 tjek evt Fusion hos au2style

  • #11   28. jan 2008 er noget skuffet over JBL´s GTI bass syntes den spiller elendigt iforhold til prisen man kan nemt finde noget bedre til samme pris.

  • #12   28. jan 2008 FUSION... hhaha.. til grin contra de 2 omtalte subber smiley
    Hertz´en er skam en fin sub,. og kan lidt af det hele !!..... MEN MEN JBL`en og specielt GTI mrk. 2 gør det nu endnu bedre i det rigtige setup,...og jeg som ellers ikke meget til JBL generelt må klart erkende at den kan spille rigtigt FEDT !... dvs. "musik" men også tryk smiley
    Dog er den ikke billig,.. og derved findes der selvføli mange mindst ligeså interesante alternativer !!


  • #13   28. jan 2008 Hvad er de andre alternativer ?

    Jeg valgte bare og skældne mellem de to mærker, for det er kun dem jeg selv har haft indtil videre smiley


  • #14   28. jan 2008 hmm synes godt nok der er mange uvidende her i denne tråd....

    jesper =ssj= --> du vil ikke seriøst mene at en af Hertzs billige subs er bedre en JBL's bedste???? så fejler dine ører da godt nok et eller andet alvorligt.....


    Claus R--> det mærke nævnte du bare ikke i denne sammenhæng.....


    Bo L--> jeg vil til dels give dig ret, men det er en smagssag.


    morten W--> nu ved jeg godt vi snakker om JBL's 12" her, men selv deres 10" GTi er en DEL bedre en den Hertz sub....


    Henrik K--> syntes du at lyden i din Power sub var god vil du blive RIGTIG glad for en GTi enhed.


    JBL W12GTi MK II er en RIGTIG fed sub, der både kan bruges til SQ og dB. i det rette setup spiller den som englene synger. dog er den pebret i prisen. jeg har selv 2 stk. men skal jeg være ærlig så er den for dyr, set i forhold til konkurrenterne, men som med alt andet HI end grej så bliver forskellen jo mindre og mindre jo mere man betaler, man betaler jo OFTE mange tusinde kr, bare for at få de sidste 3-4% i forhold til de andre.

    men der er mange alternativer til JBL's sub. bl.a. Ground Zero GNW12 som har slået W12GTi'eren i flere tests, det er en UTROLIG fed sub, som virkelig kan lidt af hvert. en af de bedste du nok kan få til at fortælle om den sub er Zisser, da han har haft 2 af disse i hans bil.

    der udover er måske også en LAT, men den kan Zisser nok også fortælle en del om, jeg ved ikke selv så meget om den, udover at den har fået meget ros.

    personligt vil jeg foretrække JBL'en, men jeg er også til det mærke, det er ganske enkelt det JEG synes lyder bedst. om det er indbildning skal jeg ikke kunne sige.


  • #15   28. jan 2008 Nick V.

    Jeg var rigtig glad for min power sub..

    Hvis du kan huske det, var det dig der hjalp mig på msn, med at finde den rette forstærker til den.

    Jeg synes JBL spiller rigtig godt, og var jo rigtig glad for den power bas..
    Men det er jo lidt sjovere når det bliver vildere smiley

    Det skal siges at jeg kan få den JBL GTI mk.2 RIGTIG billig.


  • #16   28. jan 2008 Henrik K --> jo jeg synes godt nok jeg kunne huske et eller andet. ;o)

    jamen jeg er helt sikker på at du vil blive glad for sådan en, men hvad kan du ca få den til? for man kan jo få GZNW12'eren til 3200,- skal du regne med.


  • #17   28. jan 2008 Nick V :

    Ja da smiley har dig stadig på min msn, hvis man nu skulle få brug for gode råd. Jeg kan få den til lige godt 2000kr. Det er derfor den lige fangede min interesse smiley


  • #18   28. jan 2008 jamen til 2000,- vil jeg mene det nok er noget af det bedste. men det er jo så min mening. til 2K ville jeg ikke tøve med at købe den såfremt den virker som den skal, men hvad har du til at trække den af forstærker?

  • #19   28. jan 2008 Nick V. Den er helt ny, så den sku jo ikke fejle noget smiley

    Jeg køber den så fra udlandet.

    Jeg ved det ikke helt med sikkerhed endnu, har hørt den med JBL gto1201.1 og Sinuslive SL1500

    Og må sige jeg var da imponeret over det, men der skal desværre nok flere penge i forstærker, end det jeg kan skaffe de forstærkere til smiley


  • #20   28. jan 2008 Det er vitterlig en skam, at der ikke er nogen JL forhandlere herhjemme, for ellers ville en JL 10W7, måske også kunne klare opgaven, men den er nu heller ikke helt så billig ;o)

  • #21   28. jan 2008 JL er et fedt mærke.

    men nu køber jeg hellere ikke GTI bassen i dk, hvis det bliver den..


  • #22   28. jan 2008 køb en eller 2 rf t1 12tommer bas.så bliver det sindsygt

  • #23   28. jan 2008 Brian R.

    Kan du måske fortælle mig hvor jeg kan få sådan nogen til omkring 2000kr stykket ? helt nye ?


Kommentér på:
Hvad ville være vildest?

Annonce