{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
269 visninger | Oprettet:

Bilstereo-Træf 10. Feb i Roskilde {{forumTopicSubject}}

Nå .. vi må vist hellere se at komme lidt igang igen med vores hyggelige træfs !!
Det bliver så årets første BM og til sædvanlig tid kl. 14 på ROS-TORV I Roskilde og selv om kong vinter stadig er over os ber`vi da om et rimmeligt vejrlig !
Husk varmt tøj, termo og varm kaffe kan anbefales !!

Der kommer i løbet af året også en del nye tiltag, som jeg nok skal informere om når den tid kommer,... men sjovt og spændende kan jeg love.

Hygge

---------------------------------------------------
OG HUSK !!! OGSÅ dem som ikke har lyd i bilen endnu er MEGET velkommen, ... der er altid inspiration at få, og masser af gode lyd-og installationsoplevelser !
---------------------------------------------------
(OG til dem som ikke ved hvad det drejer sig om)

BM (Burger-meet): et træf for alle ICE-interesserede, og efter mødet smutter dem som har lyst en tur på MC Donalds !
Der er ofte konkurrence-biler i SQ, ESPL og Dbdrag tilstede, men generelt en god blanding af det hele.
På Sjælland holdes det somregel den 2. søndag i en måned og altid fra kl. 14. (også om vinteren)
Mødestedet er i Roskilde også kaldet ROS-TORV på øverste dæk i P-huset, så det er under åben himmel. Men hvis vejrliget driller rykker vi bare en etage ned.

SQ (Sound Quality): Gælder om at komme så tæt på den originale optagelse (LYD) som muligt !!
ESPL: Gælder om at spille så højt som muligt på "MUSIK" !!
DBdrag: Lydtryk !!

ALLE "nye" er velkommen.
Vel mødt !!

JAJA... ved godt at indlægget har været her før, men en del som har "brokket" sig over at infomationen kom for sent !
Så jeg smider den et par gange inden træffet smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bilstereo-Træf 10. Feb i Roskilde
Kommentér på:
Bilstereo-Træf 10. Feb i Roskilde

Annonce