{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
604 visninger | Oprettet:

Installation af forstærker {{forumTopicSubject}}

I morgen har jeg planer om at kaste mig ud i at installere anlæg i min 206’er. Jeg har læst en del om det, men har dog lige et par sidste spørgsmål, som jeg skal have afklaret. Mine spørgsmål går dog hovedsagligt på forstærkeren.

1. Hvor skal jeg tage stel fra i en 206’er. Jeg er kommet frem til, at det er der hvor selen er spændt fast, men er det omme i siden af bagagerummet eller er under bagsædet i kabinet?

2. I hvilken rækkefølge skal sikringen ude ved batteriet sættes til? Som jeg har forstået det, er det til allersidst, efter man har lavet stel osv. Men min sikring er af den type, som er bygget ind i sådan en plastik-halløj som man ikke bare lige sådan tager af og på. Skal jeg så bare trække ledningen og så først sætte ledningen (inkl. monteret sikring) på + til sidst og derefter sætte - på?

3. Sker der noget ved at montere forstærkeren direkte bag på bagsædet som her:

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=84948

Eller kan det skabe nogen kortslutning (tænker på det jo er en metaldel)?

4. Til sidst er der lige den der gummiprop, jeg har læst om, hvor man kan trække ledningen igennem ude fra motorrummet. Er det den som sidder i en lige linje under rattet, som ikke lige umiddelbart er til at trække ud?

Det var lige en del spørgsmål. Men håber på lidt svar (evt. billeder) så jeg kan komme i gang smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Installation af forstærker
Kommentér på:
Installation af forstærker

Annonce