{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.931 visninger | Oprettet:

Xzound bas 12" {{forumTopicSubject}}

har sådan 2 stk. http://thansen.dk/product.asp?c=1658432685&n=1200266498&pn=1220721527

men er som om det ikke rigtig rykker igennem, self lyder der ok men kan ikke rigtig mærke bassen, kan det være fordi mig begagerum er for lille til 2 stk. eller fordi kassen ikke er Rigtig?

de har siddet i en "åben" kasse af ca 70 L

kunne det hjælpe og kun buge en af basserne og så en kasse der er lavet til bassen eller er det spild af penge og prøve ?

kunne være super hvis der var en der kunne hjælpe, for er virkelig træt af mit anlæg lige i øjeblikket.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xzound bas 12"
  • #1   18. feb 2008 kasser med rigtige mål ville hjælpe en del.. men lad vær med at forvente ret meget... det er xzound og kendt for ALT andet end kvalitet (husk nu, watt er ikke alt)

• #2   18. feb 2008 ja kender det, men en ven jeg har, han har en golf 3 og der er virkelig Ryk i hans bas, det er næsten ubehaligt og være inde i den når han fyrer op. og ville enlig også gerne ha det samme:D

så må den spille indtil de går i stykker ;P

det er bare om det er 400 kr værd og prøve smiley

• #3   18. feb 2008 Hey jeg har selv sådan i min bil i et kabinet på 56Liter og synes selv den spiller rigtig godt og at den har ingen problemer i at spille både højt og præcis hvis du har den rigtige forstærker til at drive den samt at du har sørget for den er indstillet rigtigt. Det med at antage bare fordi det er Xzound betyder ikke at det ikke er noget værd kunne ikke være mere forkert.

• #4   18. feb 2008 okay, lyder godt,

har en 700W 4 kanals forstærker fra carpower, sælges fra monocor.dk

• #5   18. feb 2008 Christian P: den bass der kan i hvert fald på INGEN måde hamle op med andre basser i samme prisklasse... så jeg vil nu våge og påstå at det er noget skrammel...

RosQuist: nye kabinetter der er korrekte og selvfølgeligt en stor nok forstærker så kan du i hvert fald ikke gøre mere for de basser der smiley

• #6   18. feb 2008 er det de samme bas'er han har i da?

Tjaaa. Nu leverer sådan en enhed jo kun ca. 112db ved 500w... det er altså ikke meget. og når du har 2 så kommer du måske op på 115db.
    Men har du checket at de spiller i fase?
    Altså at de begge sidder med plus på forstærker til plus på enhed?
    Evt prøv kun at sætte en til og hør hvordan det lyder. Når du så sætter en mere på skulle lydtrykker gerne stige ca. 6db hvis alt går efter bogen.
    spiller de i modfase kan du høre det med det samme. Det dræber simpelthen al bas'en

• #7   18. feb 2008 ups. Ved 2 enheder ca. 118db smiley

• #8   18. feb 2008 tak for svarene. vil prøve med kassen der passer dertil på de 56L

• #9   18. feb 2008 RosQuist .

Lydder da som om at du godt kunne bruge en fotstærker med noget mere POWER.......

En monoblok er vejen frem smiley

• #10   19. feb 2008 Ricko [LydGeek] N: Jeg havde selv Xzound 10" 800Watts basenheder inden jeg opdateret til alpine. Vil man bare have en masse larm så er der sgu knald på til pengene!!!

RosQuist: Køb den rigtige baskasse og sørg for at have en forstærker der er kraftig nok til at trække begge enheder ! det er det vigtigste. Mangler du stadig knald så sæt en kordensator på. Husk 1 fahrad pr 1000 RMS watt...

• #11   19. feb 2008 det er fordi det er Xzound

• #12   19. feb 2008 MIKE N

Ironisk ment ik.??

(det håber jeg da)

Kommentér på:
Xzound bas 12"

Annonce