535 visninger
|
Oprettet:
Bagerums ombygning {{forumTopicSubject}}
Ja tænker lidt på at på en eller anden måde at få hævet bunden i bagagerummet, således at ledningerne vil blive skjult, baskassen står fast og så jeg kan have forstærkeren liggende med plexiglas ude midt i bagagerummet..
men hvad skal jeg bruge til dette? Gider ikke alt det med spartle etc.
Har tænkt lidt på noget flamingo lignende og så sætte filt stof oven på, eller sådan noget i den stil.. men vil det kunne holde? er der nogen med bedre ideer, som ikke koster særligt dyrt hehe
Mvh rasmus
jun 2005
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 2 Emner: 51 Svar: 185
sep 2005
Følger: 45 Følgere: 44 Biler: 3 Emner: 66 Svar: 1.898
jun 2005
Ja det var selvfølgelig en anden mulighed!
Den ryger da med i overvejelserne i hvert fald
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 2.394
Kan godt se hvor du vil hen med det, men efter min mening er det nok ikke materialet at gøre det i..
Jeg personligt, ville bygge en ramme af nogle lægter som der er foreslået.. Så høj som du vil ha det hævet, (vel typisk en 7-8-10cm?)
Ideen med at nedsænke subben er glimrende, dog skal du være obs på at bygge dit kabinet så enheden stadig er over bunden.. Altså så du ikke render ind i problemer med at det pludseligt ik kan være der når der sidder en enhed i vejen
Hjælper jo ik rigtig noget at have 5 cm kabinet under enheden, hvis den skal sænkes 8 cm ned i bunden
jun 2005
Det var lige sådan en beskrivelse jeg ledte efter, og det med lægter som i andre også har forslået, virker til at være noget nær det rigtigste/bedste at gøre
Men lad endeligt ideerne blive ved med at komme, det er bedre med mange ideer at vælge i mellem, end slet ingen
På forhånd tak
maj 2006
Følger: 2 Følgere: 5 Emner: 8 Svar: 2.394
De kan være sindsygt skæve, så ta nogen der ser bare lidt lige ud
Og ja, husk at gå dine mål efter.. Man bliver seriøst harm hvis man har lavet 90% og lortet ik passer.. been there done that
jan 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 140
http://www.bilstereoforum.dk/showthread.php?t=15573
Bagerums ombygning