{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
535 visninger | Oprettet:

Bagerums ombygning {{forumTopicSubject}}

Ja tænker lidt på at på en eller anden måde at få hævet bunden i bagagerummet, således at ledningerne vil blive skjult, baskassen står fast og så jeg kan have forstærkeren liggende med plexiglas ude midt i bagagerummet..

men hvad skal jeg bruge til dette? Gider ikke alt det med spartle etc.

Har tænkt lidt på noget flamingo lignende og så sætte filt stof oven på, eller sådan noget i den stil.. men vil det kunne holde? er der nogen med bedre ideer, som ikke koster særligt dyrt hehe

Mvh rasmus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bagerums ombygning
  • #1   26. feb 2008 HAHA ups det hedder selvfølgelig bagagerum og ikke bagerum smiley sjovt nok fejl lige godt smiley

• #2   26. feb 2008 Vi plejer at lave en ramme af lægter og så ligge en MDF plade hen over. Så har man en god solid bund.

• #3   26. feb 2008 Anton H:
    Ja det var selvfølgelig en anden mulighed! smiley
    Den ryger da med i overvejelserne i hvert fald smiley

• #4   26. feb 2008 Flamingo er helt fantastisk.... til at holde på varmen smiley

Kan godt se hvor du vil hen med det, men efter min mening er det nok ikke materialet at gøre det i..

Jeg personligt, ville bygge en ramme af nogle lægter som der er foreslået.. Så høj som du vil ha det hævet, (vel typisk en 7-8-10cm?)
    Ideen med at nedsænke subben er glimrende, dog skal du være obs på at bygge dit kabinet så enheden stadig er over bunden.. Altså så du ikke render ind i problemer med at det pludseligt ik kan være der når der sidder en enhed i vejen smiley
    Hjælper jo ik rigtig noget at have 5 cm kabinet under enheden, hvis den skal sænkes 8 cm ned i bunden smiley

• #5   26. feb 2008 nAlen:
    Det var lige sådan en beskrivelse jeg ledte efter, og det med lægter som i andre også har forslået, virker til at være noget nær det rigtigste/bedste at gøre smiley Tror det må blive sådan så smiley

Men lad endeligt ideerne blive ved med at komme, det er bedre med mange ideer at vælge i mellem, end slet ingen smiley

På forhånd tak smiley

• #6   26. feb 2008 + at en "simpel" opbygning af lægter og plader er noget billigere end glasfiber og lignende smiley En alm taglægte koster vel 3.- meteren elelr noget i den stil smiley

De kan være sindsygt skæve, så ta nogen der ser bare lidt lige ud smiley

Og ja, husk at gå dine mål efter.. Man bliver seriøst harm hvis man har lavet 90% og lortet ik passer.. been there done that smiley

• #7   26. feb 2008 Du kan prøver at kigge her, der er flere muligheder. Tror ikke de er helt færdige men det ser godt ud.

http://www.bilstereoforum.dk/showthread.php?t=15573

Kommentér på:
Bagerums ombygning

Annonce