{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Anlæg Peugoet 307 {{forumTopicSubject}}

Hej - jeg har en Peugeot jeg egentlig er meget glad for, men det er lidt svært når jeg i mine andre biler altid har haft et ok anlæg med sub osv. så går i tankerne om at få sat lidt ekstra i - men jeg vil sq egentlig godt beholde min originale radio da ratfjernbetjening - samt display i kørecomputer gerne skulle bibeholdes !

Dernæst har jeg af "kloge" mennesker ladet mig fortælle at det ikke bliver noget ved hvis jeg ikke sætter en anden radio i - med mindre jeg købte en eller anden lyd-forbedrings boks - og den kostede max klejner! : /

Nogen der kan gi mig et staldtip om lyden bliver helt skod hvis jeg beholder det standart der sidder i!?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg Peugoet 307
  • #1   26. feb 2008 Tag en snak med www.carsound.dk

De har en masse muligheder, når du vil beholde den ORG radio.

• #2   26. feb 2008 hvis du sætter en forstærker til at trække det, så har din headunit intet at sige.. dog vil du ikke kunne styre lyden specielt godt hvis du ikke har flere udgange til forstærkeren(så du kan styre lyden foran, bagi og evt sub hver for sig)

• Brian J
    Brian J Tilmeldt:
    feb 2004

Følger: 5 Følgere: 4 Svar: 77
    #3   26. feb 2008 hey du kan sagten beholde både displayinfo og ratbetjening selv om du sætter en anden radio i, du skal bare have en radio der er lavet til det plus interfaces self, men det ved de nede i bilbutikken, snak med dem

• #4   27. feb 2008 jep du kan sagtens beholde det hele selv om du skifet din radio ud, mit virker skam fint og som du kan se i mine billeder har jeg ik orginal radio i... find en radio som er forberedt til retfjernbetjening og subdisplay out og så virker det smiley spurgte nemlig peugeot da jeg vil have ny i min og det var det svar jeg fik og som du kan se virker det

Kommentér på:
Anlæg Peugoet 307

Annonce