{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
606 visninger | Oprettet:

Jesper J
Jesper J
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 23

mystisk lyd efter installering af hifi {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Jeg har en bmw 318i fra ´94, og har lige sat anlæg i...

det jeg gjorde var at skifte alle 4 std. højtalere ud med nogle 200w nogle som bare bliver trukket af headuniten, og så trak jeg strøm osv. ud til bagagerummet til min forstærker og subw.

da jeg så var færdig og det hele er der kommet en mystisk lød fra motorrummet når jeg starter bilen!

anlægget spiller perfekt uden gen. støj eller noget!

så problemet opstår lige når jeg drejer nøglen helt rundt, så går der måske lige 1 sek forsinkelse, og så siger den en mystisk elektrisk/mekanisk skratten i 1 sek og så starter den! ingen mislyd efter eller noget!

hva kunne det være?

Tak på Forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mystisk lyd efter installering af hifi
  • #1   27. apr 2008 du må få en til og står og kigge i dit motorrummet når du tænder ?? så i kan finde ud af hvor lyden kommer frA ?

• #2   27. apr 2008 Lyder mere som om den lyd kommer fra den elektronik du har installeret. Prøv at koble HU'en fra, og se om problemet stadig er der...

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    apr 2008

#3   27. apr 2008 jeg prøver.. takker

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    apr 2008

#4   27. apr 2008 kom lige i tanke om, at den lyd startede først efter trak kabler til forstærkeren!

så det kan ikke være HD´en!

• #5   27. apr 2008 Jeg tænkte nu også mere på, at det måske var lettest, at hive stikket til HU'en, for at indkredse problemet til det du har monteret.

Hvis frakobling af HU'en løser problemet, så ved du, at der ikke er sket skade på andet elektronik, og så kan du begynde at koble tingene til en efter en, for at finde synderen smiley

• Jesper J
    Jesper J Tilmeldt:
    apr 2008

#6   27. apr 2008 nåå på den cafon!

det kan ikke være fordi starteren ikke for helt nok strøm?

for der er en del el udstyr tilsluttet! men det burde batteriet vel kunne klare! ting some klima, sædevarme, fartcontrol og sådan

Kommentér på:
mystisk lyd efter installering af hifi

Annonce