2.192 visninger
|
Oprettet:
Touchscreen... hvordan? {{forumTopicSubject}}
Hej. jeg kigger lige pt, på nogle hjemmesider hvor man kan købe touchscreen. og så var det et jeg tænkte på hvordan sådan en virker.
Kan man bare køre den over en bærbar pc? og kan man så se og høre film og musik over touchscreen'en? hvad skal man bruge ud over en touchscreen og div. kabler? hvad gør man med strøm til pc'en?
Skriv hvis i ved noget om det. jeg synes at det ser total godt ud.
Mvh. Lasse
okt 2004
Følger: 4 Følgere: 3 Biler: 6 Emner: 57 Svar: 191
Mvh. Lasse
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.869
Det er jo noget der sidder på skærmen af et apperat
okt 2004
Mvh. Lasse
maj 2003
Følger: 3 Følgere: 2 Biler: 1 Emner: 24 Svar: 315
www.bilpc.dk
jan 2005
Følger: 24 Følgere: 55 Biler: 25 Emner: 299 Svar: 3.869
Touchscreen er noget der foreksempel sidder på skærmen af et navigationssystem til en bil. Så kan man trykke direkte på navigationsskærmen i stedet for fjernbetjeningen.
Jeg forstår ikke hvorfor eller hvordan du vil tilkoble den en bærbar??? Hvad skulle det gøre godt for??
okt 2004
Mvh. Lasse.
sep 2004
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 2 Svar: 286
jan 2004
Følger: 47 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 515 Svar: 3.270
Strømmen til pc'en, kan du en 12-220 volts converter.
Tror bare du skal have en driver til touchscreen over bærbar, nu da jeg ikke ved hvilke bærbar det er!
Og så skal du også køre lyden igennem dit anlæg eller bare over din bærbare com.
maj 2003
Hehe.... Det er da langt mere pratisk at ha bygget PC i bilen, GPS via USB, Sofware navigation efter eget valg på Windows XP evt. , Alt musik/film liggende på bilpcén som mp3 filer - kan spilles over det eksistrende Headunit/højtallere!! WLAN (Trådløs internet)
Ikke nok med at det er billigere du får jo osse meget mere for pengene!!
Kan stadig ikke se idéen med at ha pc i bilen!??
nov 2004
Følger: 18 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 41 Svar: 360
okt 2004
Hvordan kan det være billigere at bygge en pc i bilen? det må da være billigst at bruge en bærbar pc. så skal man vel bare købe en touchscreen. der er jo driver med til pc'en når man køber en touchsceen. og lyden kan vel køres over anlæget i bilen?
Mvh. Lasse
maj 2003
Jeg ville foretrække shuttle pcén, den er lille og kan let bygges stabilt ned i f.eks. bagagerummet...
En bærbar er ikke "rustet" til de rystelser der vil forekomme i bilen under kørsel! Men kan selvfølgelig bygges således... men det er en smagssag..!
Se nu på de links jeg skrev tidligere - der er meget mere info at hente der!
okt 2004
Jeg har lige købt en bærbar. kan du ikke lige skrive hvad jeg skal bruge mere. her er et link til den touchscreen jeg vil købe. håber at du vil skrive en "huskesedel" til mig.
Mvh. Lasse
dec 2004
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
det med at bygge pc eller bærebar er ikke det store problem hvis du vil vide hvordan og have lidt hjølp kan du skrive en mail
rgdesign@stofanet.dk
Touchscreen... hvordan?