{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.192 visninger | Oprettet:

Touchscreen... hvordan? {{forumTopicSubject}}

Hej. jeg kigger lige pt, på nogle hjemmesider hvor man kan købe touchscreen. og så var det et jeg tænkte på hvordan sådan en virker.
Kan man bare køre den over en bærbar pc? og kan man så se og høre film og musik over touchscreen'en? hvad skal man bruge ud over en touchscreen og div. kabler? hvad gør man med strøm til pc'en?
Skriv hvis i ved noget om det. jeg synes at det ser total godt ud.

Mvh. Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Touchscreen... hvordan?
  • #1   9. feb 2005 Hmm. igen der ved noget om touchscreen?

Mvh. Lasse

• #2   9. feb 2005 Hvad mener du med en Touchscreen???
    Det er jo noget der sidder på skærmen af et apperat

• #3   9. feb 2005 Ja, men hvad skal man bruge før at det kommer til at virke. (kan man styre sin bærbar pc over en touchscreen og hvad skal man bruge for at man kan gøre det?

Mvh. Lasse

• #4   9. feb 2005 www.autopc.dk

www.bilpc.dk

• #5   9. feb 2005 Du må undskylde men jeg forstår ikke dit spørgsmål eller formål.

Touchscreen er noget der foreksempel sidder på skærmen af et navigationssystem til en bil. Så kan man trykke direkte på navigationsskærmen i stedet for fjernbetjeningen.

Jeg forstår ikke hvorfor eller hvordan du vil tilkoble den en bærbar??? Hvad skulle det gøre godt for??

• #6   9. feb 2005 så man kan se oh høre musik man har på sin pc.

Mvh. Lasse.

• #7   9. feb 2005 Kan du ikke bare bruge Pcen uden touchscreen? Er det fordi du ikke gider have dit keyboard eller hvordan?

• #8   9. feb 2005 Er så fedt med touchscreen i bilen
    Strømmen til pc'en, kan du en 12-220 volts converter.
    Tror bare du skal have en driver til touchscreen over bærbar, nu da jeg ikke ved hvilke bærbar det er!
    Og så skal du også køre lyden igennem dit anlæg eller bare over din bærbare com.

• #9   9. feb 2005 Super M>
    Hehe.... Det er da langt mere pratisk at ha bygget PC i bilen, GPS via USB, Sofware navigation efter eget valg på Windows XP evt. , Alt musik/film liggende på bilpcén som mp3 filer - kan spilles over det eksistrende Headunit/højtallere!! WLAN (Trådløs internet)

Ikke nok med at det er billigere du får jo osse meget mere for pengene!!

Kan stadig ikke se idéen med at ha pc i bilen!??

• #10   9. feb 2005 Du kan som regl tilslutte en ekstra skærm til din bærbar og derved montere en touchscreen et sted foran i bilen og have den tilsluttet en bærbar der ligger under sædet eller i bagagerummet.

• #11   9. feb 2005 Nico C.
    Hvordan kan det være billigere at bygge en pc i bilen? det må da være billigst at bruge en bærbar pc. så skal man vel bare købe en touchscreen. der er jo driver med til pc'en når man køber en touchsceen. og lyden kan vel køres over anlæget i bilen?

Mvh. Lasse

• #12   9. feb 2005 Bærbar, almindelig pc eller såkaldt shuttle pc. Det er sån set underordnet!

Jeg ville foretrække shuttle pcén, den er lille og kan let bygges stabilt ned i f.eks. bagagerummet...

En bærbar er ikke "rustet" til de rystelser der vil forekomme i bilen under kørsel! Men kan selvfølgelig bygges således... men det er en smagssag..!

Se nu på de links jeg skrev tidligere - der er meget mere info at hente der!

• #13   9. feb 2005 Tak Nico C. jeg har kigget lidt på de link du skrev og der er da noget man kan bruge.

Jeg har lige købt en bærbar. kan du ikke lige skrive hvad jeg skal bruge mere. her er et link til den touchscreen jeg vil købe. håber at du vil skrive en "huskesedel" til mig.

Mvh. Lasse

• rudi p
    rudi p Tilmeldt:
    dec 2004

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 26
    #14   9. feb 2005 hej lasse

det med at bygge pc eller bærebar er ikke det store problem hvis du vil vide hvordan og have lidt hjølp kan du skrive en mail

rgdesign@stofanet.dk

Kommentér på:
Touchscreen... hvordan?

Annonce