Problem med Pioneer i Audi A3, underli {{forumTopicSubject}}
Hej
Jeg er ved at bytte anlæget fra min gamle bil over i min nye A3
Det gik også fint, fik trukket kabler og det hele, men da det kom til at sætte selve Headunit til løb vi ind i problemer og det er her det bliver underligt !
Kablerne i min A3 passede lige over i min pioneer da der sad en Grundig i før og så samlede vi bare kablerne for at se om alle højtalerne nu spillede og det gjorde de.
Så satte vi monteringsrammen i og fik ført signalkabler om til subwooferen omme bag i.
Da vi så fik skubbet Pioneer unit'en på plads gad den ikke at spille selvom vi ikke havde lavet noget om siden sidst vi prøvede, det eneste vi havde gjort var at skubbe den på palds !
Nå, så prøvede vi at sætte den gamle Grundig til igen og den virkede uden problemer :S
Og minsanten om ikke min Pioneer stadig ville virke hvis vi satte den til ovre i min gamle bil !
Hvad kan der være galt ? vi har tjekket alle sikringer osv.?
Det vi ikke kan forstå er at den virkede inden vi skuppede den på plads men efter vil den overhovedet ikke noget, men sagtens ovre i den gamle bil og den gamle radio virker 100% ovre i Audien :S
Hæber der er nogen der kan hjælpe mig.
jun 2007
Følger: 52 Følgere: 51 Biler: 3 Emner: 126 Svar: 330
maj 2006
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 1 Emner: 51 Svar: 395
maj 2006
Det kan ikke være selve enheden der er noget galt med da den virker uden problemer i min gamle bil.
maj 2006
Problem med Pioneer i Audi A3, underli