{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.980 visninger | Oprettet:

Udskiftning af radio i Fiat 500 {{forumTopicSubject}}

Hey smiley Står og overvejer lidt at anskaffe mig en Fiat 500 som min første bil (ja, den første ^^) og er ved at undersøge de forskellige muligheder for at få noget bedre stereo end det, der følger med som standard smiley Når jeg nu lige tænker tilbage, så ser radioen i en 500'er ikke just ud som noget jeg umiddelbart har set før, så spørgsmålet er om der er nogen af jer, der ved om det er muligt at skifte radioen ud i en Fiat 500 uden alt for meget besvær? (Fiat 500 indeni: http://indkilde.net.dynamicweb.dk/files/billeder/Personbiler/Fiat/500/Fiat500_instrumentbr.jpg)

Ellers, er der andre her inde med en Fiat 500, som har leget med noget udskiftning af højttalere osv i en 500'er, og som har nogle gode fif? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udskiftning af radio i Fiat 500
  • #1   12. jul 2008 Ser lige så indbygget ud som i min vogn, (check profil)
    Nok blot et spørgsmål om at finde nogle højttalere i samme mål som de orginal monterede, blot med lidt mere godau i smiley og få dem skiftet.

    Der ligger desuden flere forskellige virksomheder landet over (blandt andet i vejle) som monterer forstærkere og trækker kabler til det indbyggede anlæg, hvis du ikke selv har mod på opgaven.

    Så det er bare at finde ud af hvor store de orginale enheder er, og finde nogle andre (alpine eller lign)

    Pøj pøj


  • #2   12. jul 2008 Hey

    Du bliver nød til at ringe til dem og spørger om de har en 1-Din skinne til en fiat 500..

    Hvis der ikke er lavet det bliver det svært at få skiftet den radio i din bil..

    En anden ting er om det vil se godt ud med en anden radio i din bil.. De fleste er jo sorte eller sølv farvet smiley


  • #3   12. jul 2008 Tak for svarene begge to smiley Jeg må lige høre den forhandler jeg regner med at købe ved, om de har sådan en skinne smiley Farven burde ikke være noget problem, eftersom regner med at få Fiat'en i sort = sort interiør (samme som den radio jeg regner med at anskaffe mig)

    Mht. at skifte det hele ud og sætte forstærker osv i, så regner jeg med at gøre det selv smiley Kan godt lide lidt udfordringer, og har prøvet noget i nogenlunde samme retning før, så det bliver mig og en kammerat der gør det smiley

    Men tusind tak for svarene begge to! Tid til at få undersøgt sagerne smiley


Kommentér på:
Udskiftning af radio i Fiat 500

Annonce