{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  DB måler til pc?
  • #1   15. jul 2008 jo truerta kan og der ka hentes en trail version af det her http://www.trueaudio.com/rta_abt1.htm

• #2   15. jul 2008 Martin a: kan det bruges i forbindelse med rigtigt høje målinger? 150+ db? smiley
    hvad med mikrofoner? kan man købe nogen til realistiske penge der kan klare sådan nogen målinger?

• #3   15. jul 2008 selve programmet går til 180 db, men om det virker deroppe ved jeg ikke, det kommer jo også an på hvilken microfon der bruges og vel også lydkortets kvalitet osv, jeg ved så ikk lige umiddelbart hvilken microfon man sku bruge til det da det er "lidt" over de db grænser jeg har med at gøre til dagligt smiley

• #4   15. jul 2008 Martin A: æv, syntes bare de er SINDSSYGT dyre de måle apperater der går helt derop smiley har faktisk ikke fundet nogen der kunne endnu æv æv...

• #5   15. jul 2008 ville selv investere i noget udstyr engang, og der fik jeg og vide at jeg skulle bruge udstyr fra denne side, http://www.termpro.com/

• #6   15. jul 2008 Termlab er også et ret fedt program, men en basis pakke til 649 $ er også en slags penge syns jeg, men det er også et af de mest brugte programmer til formålet

• #7   15. jul 2008 Martin A: det er desværre ikk "bare" at købe basis pakken til 649 dollers... inden den lander hos dig koster den ca. 6000 dkr... så ja den er dyr men det er også den eneste rigtige til at måle db i bilen med hvis du vil kunne bruge resultaterne til noget...

• Preben N
    Preben N Tilmeldt:
    dec 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #8   13. dec 2013 Hej der, jeg har et komplet sæt med vindskjuler, kalbrering og det kan tilsluttes til pc via et usb til serial, samtidig kan det bruges uden pc i marken så data downloades når det passer bedre, jeg har kun brugt det to gange, den ene gang i Munkebo på grund af speedwaybane, nogen af naboerne var ikke så glade for den bane.Det er en kuffert da CME i Odense stoppede, og jeg vil jo gerne ha det samme som jeg gav for det, dvs. 7800, 00 + moms, det er fremstillet af Kjærulf og Schmidt her i danmark. Kan kontaktes via mail; salby53@msn.com eller via tlf: 30204386

• #9   13. dec 2013 Preben: Fedt. Tak for info. Lad os rejse tilbage til 2008, og se om vi ikke kan finde trådstarter....

Kommentér på:
DB måler til pc?

Annonce