{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
573 visninger | Oprettet:

anlæg i bora´en ?? {{forumTopicSubject}}

hej ..
går og overvejer lidt om jeg skal have en forstærker og en sub i min vw bora. Men er det nødvendigt at koble forstærker til min højtaler i dørene ?? i dørene har jeg pioneer komponetsæt i hver dør..men der har jeg jo trukket ledning op til mit pioneer radio..og hvordan kobler jeg en forstærker til de 4 døre nemmest hvis jeg bestemmer mig det ?? Men ved ik om det vil lyder okay med forstæker til sub kun og så iknogen forstærker til min komponent sæt i dørene ??

håber i forstår mig lidt smiley ellers spørg ..der er lidt billede i min profil af mine tilslutningere i dørene ..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  anlæg i bora´en ??
  • #2   1. aug 2008 Brian P: jamen er egentligt godt tilfreds med lyden i bilen nu, men ville bare gerne have lidt mere bas lyd smiley jamen ved slet ik hva jeg skal vælge, har også tænkt lidt på en aktiv sub ? men ved ik helt endnu ?? nogen forslag ?

• #3   4. aug 2008 En nem måde er at få lavet et kabel med et iso stik i den ene ende til højtalerne. Så trækker du det kabel fra din forstærker og op hvor du har headunit, og bare kobler højtalerne på der i stedet for i din headunit. Så undgår du at skulle lave noget som helst om i bilens ledningsnet

Kommentér på:
anlæg i bora´en ??

Annonce