{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
574 visninger | Oprettet:

Passer det her sammen? {{forumTopicSubject}}

Komponenter:

Clarion med skærm med sound processor, cd changer, dvd samt tv tuner. Gammel men spiller sindsygt godt!
Hertz HSK163 foran
Hertz HV bagved
MTX thunder road sub
DHD 6 kanals forstærker

Har så købt nogle Hertz 6x9 til bagved, ved ikke om jeg bagi både vil have it komponentsæt og 6x9 sat til, eller jeg tager komponentsættet ud.
Er ved at forsøge at gennemføre en handel med en 8" hertz sub istedet for MTX'en da jeg synes den er for stor, men spiller RIGTIGT godt.

Er ved at kigge på ny forstærker, da jeg tror det lige vil give det hele lidt ekstra.

Har kig på Pioneer GM 7200M monoblok og Pioneer GM 6200F 4 kanal.
Er det nogle gode forstærkere? Er mine 25kvt kabler tykke nok?

Er det ellersnoget i synes der ikke passer ind i min opsætning?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passer det her sammen?
  • #1   7. aug 2008 det er da ikke helt tosset omend jeg synes det er lidt synd med den forstærker. Den ligger kvalitets mæssigt lidt under de andre dele efter min mening og at en forstærker skal trække både 2 sæt højtalere og 1 sub kan også sætte den på overarbejde.

Så det med at skifte til en 8" sub og få fat i en 4 kanals og en mono blok lyder som en god ide

• #2   7. aug 2008 skal nok give en god ren klang smiley er 100% enig med lars k

• #3   7. aug 2008 jeg forresten personligt hellere have 2 komposæt end at begynde og ødelægge det hele med et sæt 6X9. Især når du vil køre med en sub for 6X9 er altså ikke noget man bør bruge medmindre man har svært ved at få bass andetsteds fra smiley

• #4   7. aug 2008 Det spiller godt og rent i øjeblikket, og bruger også kun DHD'en fordi jeg fik den med anlægget.
    Og er også selv med min minimale viden af den overbevisning at forstærkeren er akillesenen lige nu.

Hvad med kablerne er de fine? Vil mit batteri kunne holde til at have en monoblok på?

• #5   7. aug 2008 kabel tykkelsen kommer jo meget an på hvor mange watt du skal bruge og det samme gælder batteriet.

Kommentér på:
Passer det her sammen?

Annonce