{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Linje udgange
  • #1   29. aug 2008 hvilke udgange er der? på dem med 3 er der jo til front, rear og bass. ved at købe en med 2 mister du sikkert muligheden for at indstille bassen på din HU, og så skal du om og indstille bassen på forstærkeren vær gang.

• #2   29. aug 2008 oki... er det ikke kun noget man har brug for hvis man går virkelig meget op i lyden?

• #3   29. aug 2008 nej det er noget man får brug for hvis man vil indstille lyden ordentligt for du kan IKKE indstille den til god lyd hvis du skal stå uden for bilen og indstille

• #4   29. aug 2008 hvis du er rimlig ligeglad med lyden så er det fint med 2, men vil helt klart anbefale dig at tage en med 3 udgange, kan ikke selv undvære det.

• #5   29. aug 2008 ja oki. tror bare jeg vælder en med 3 udgange... sys bare den alpine uden cd og kun ipod tilslut er rigtig lækker men den har kun udgang til bag...

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #6   29. aug 2008 kommer an på om du vil fade og om du har flere forskellige forstærkere....
    på flere af dem kan man selv vælge om den ene udgang skal bruges til bas eller baghøjtalere... i det tilfælde kan der evt være mulighed for at bruge den ene kanal til alle højtalere(og justere gain) så du ikke behøver fade dem. og så bruge den anden udgang til bassen

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #7   29. aug 2008 Jeg har en HU til salg med 3 udgange - Tjek mine annoncer ud, hvis du er interesseret smiley

• #8   29. aug 2008 jeg er ikke ude after at købe en... ville bare hører...

• #9   29. aug 2008 hvis jeg så købte en HU med en enkelt linje udgang i skal jeg så kun trække et enkelt phonokabel eller hvad?

• Tommy B

#10   29. aug 2008 Et enkelt sæt, ja.

• Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #12   29. aug 2008 brian.. du kan justere det nogenlunde ind ved at justere på forstærkerne..... du har bare ikke nogen hi/low-pasfiltre der kan justeres fra headuniten, så du fx kan nøjes med at give subben mere power uden at skrue op for lyden generelt

• #14   30. aug 2008 så hvis jeg køber en HU med en linje udgang kan jeg købe et enkelt phonokabel og sætte den i sub indgangen på min forstærker og så justere min som fra Radioen? men skal men ikke have et phonokabel fra for og bag udgangene på forstærkeren for at få lyd? eller er phonokablet kun til justering af lyden?

• Tommy B

#15   30. aug 2008 Eh .. Altså - læs lige igennem det du skriver, før du opretter indlægget, så vi andre kan forstå det smiley

Du har din HU og din forstærker. Du kører et phonokabel mellem HU'en og forstærkeren. Justeringerne sker primært på forstærkeren, medmindre den HU du har/anskaffer dig, har en sub udgang. Hvis den har det, kan du finjustere via HU'en, og ikke blot på selve forstærkeren.

• #16   30. aug 2008 Skal jeg gøre smiley

Lige nu har jeg en gammel HU med en linje udgang, ville bare hører om jeg så kunne trække et enkelt phonokabel mellem HU og forstærkeren og så bruge min forstærker. og så senere vil jeg købe en ny HU med nok 3 udgange og så skifte phonokablet ud med et nyt til 3 udgange eller bare købe et nyt til 2 så jeg får et kabel på alle linjer.

Mit største problem er nok at jeg ikke kan vente med at få lyd i mit anlæg og der går lige en måneds tid inden jeg får penge til den HU jeg gerne vil have smiley

• Tommy B

#17   30. aug 2008 Det kan du sagtens gøre, ja.

Når du køber en HU med 2/3 udgange, behøver du jo heller ikke bruge dem alle. Husk blot, at du jo skal have en forstærker som har nok kanaler. Dvs, vil du bruge alle 3 udgange, skal du have en 6 kanals forstærker (Eller en 4kanal og en 2kanal, henholdsvis til subwoofer og front/rear)

Jeg hopper i køjen nu, så har du flere spørgsmål, håber jeg da at der er andre som kan svare, så du ikke behøver vente til i morgen en gang smiley

• #18   30. aug 2008 Jeg har en 5 kanals jbl forstærker til at ligge bag bilen så mangler kun phonokabel til at få gang i det. kan man også få lyd ud af forstærkeren uden phonokabel? lyder fornuftig tommy mange tak for hjælpen smiley

• #19   30. aug 2008 kender alt for godt det med ventetiden smiley haha sidder selv fast i mit projekt pt desværre smiley

PS: Brian, jeg kan ikke svare dig når jeg er på din filterliste smiley

• #20   30. aug 2008 min filterliste?

• #21   30. aug 2008 du er da ikke på min filterliste?

• #22   30. aug 2008 narj brian uden h smiley

• #23   30. aug 2008 nu er jeg helt væk... hehe

Kommentér på:
Linje udgange

Annonce