Baghøjtaler koblet forkert til? {{forumTopicSubject}}
Hey BG
Jeg har lige installeret mit anlæg i en vens bil, mit problem er kun den ene 6*9'er bagtil vil spille.
Jeg ved jeg har koblet højtalerne forkert til stero forstærkeren når dette sker at kun 1 vil spille, begge virker hvis jeg bytter rundt men kan ikke huske hvordan de skal "monteres" for at begge spiller
Nogen der ved hvad jeg mener? jeg har fået rettet fejlen før kan bare ikke huske hvordan man gør :S
Og hele skidtet virker det har siddet i min bil og virket uden problemer så er 99% sikker på det er fordi jeg har tilsluttet højtalerne forkert til forstærkeren
ved som sagt bare ikke hvordan den korrekte metode er eller kan ikke huske den ><
På forhånd tak
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 12 Biler: 2 Emner: 9 Svar: 713
jul 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Emner: 22 Svar: 227
Højtalerne er tilsluttet en alpine v-power 4 kanals stero blok og der sidder også en alpine v-power mono block til subben hvis det har relevans
jul 2005
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 15 Svar: 277
feb 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 15 Svar: 277
jul 2005
Jeg har 3 phono kabler til at køre fra Head unit til forstærkere 2 til stero og 1 til mono
Det skulle være sat rigtigt til mener bare man skal koble baghøjtaler til på en bestemt måde på en stero blok kan bare ikke huske lortet :S!
Jeg bor i randers MikkL
Baghøjtaler koblet forkert til?