{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
393 visninger | Oprettet:

Baghøjtaler koblet forkert til? {{forumTopicSubject}}

Hey BG

Jeg har lige installeret mit anlæg i en vens bil, mit problem er kun den ene 6*9'er bagtil vil spille.

Jeg ved jeg har koblet højtalerne forkert til stero forstærkeren når dette sker at kun 1 vil spille, begge virker hvis jeg bytter rundt men kan ikke huske hvordan de skal "monteres" for at begge spiller

Nogen der ved hvad jeg mener? jeg har fået rettet fejlen før kan bare ikke huske hvordan man gør :S

Og hele skidtet virker det har siddet i min bil og virket uden problemer så er 99% sikker på det er fordi jeg har tilsluttet højtalerne forkert til forstærkeren smiley ved som sagt bare ikke hvordan den korrekte metode er eller kan ikke huske den ><

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baghøjtaler koblet forkert til?
  • #1   4. sep 2008 Hvilken forstærker? og hvad er monteret til den alt i alt? gør det noget nemmere smiley

• #2   4. sep 2008 Havde jeg jo helt glemt smiley

Højtalerne er tilsluttet en alpine v-power 4 kanals stero blok og der sidder også en alpine v-power mono block til subben hvis det har relevans smiley har et album med anlægs delene da de sad i min gamle bil og må lige vende tilbage hvis i kræver model nummer på de 2 da de kasser pt. ligger hos mine forældre smiley

• #3   4. sep 2008 Jeg har jo tilsluttet et eller anden forkert når kun 1 baghøjtaler vil spille på de 2 sidste kanaler, jeg var så "heldig" sidste gang og kunne få det rettet hos bilxperten i randers, men de har lukket og kan slet ikke huske hvad han gjorde ved min tilslutning af baghøjtalerne for at få dem til at spille på samme tid :S derfor jeg spørger om hjælp her

• #4   5. sep 2008 har du sat phono stikkene rigtigt i hvis det er en 4 kanals er der jo to phono indgange:-) altså to røde og to sorte:-)

• #5   5. sep 2008 det kan også være sikringen til den ene kanal er røget. eller din hu står til kun at spille på højre eller venstre kanal

• #6   5. sep 2008 Jeg kan godt se jeg skulle ha informeret jer bedre smiley

Jeg har 3 phono kabler til at køre fra Head unit til forstærkere 2 til stero og 1 til mono

Det skulle være sat rigtigt til mener bare man skal koble baghøjtaler til på en bestemt måde på en stero blok kan bare ikke huske lortet :S!

Jeg bor i randers MikkL smiley

Kommentér på:
Baghøjtaler koblet forkert til?

Annonce