{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Eonon.. ?? Nogle erfaringer..
  • #1   23. sep 2008 okay det er da kun godt så.. smiley De er nemlig ikke så dyre og kan en masse

• #2   23. sep 2008 Det er med anlæg som med alt andet. Man får den kvalitet man betaler for. Jeg har lige købt en dobbelt din dvd afspiller med touch skærm. Jeg har nu heller ikke de store krav til lyd og sådan, der er ingen forstærker eller noget ekstra i bilen. Det er mest så ungerne kan se film på de lange ture, mangler bare 2 nakkestøtter med skærme smiley

• #3   23. sep 2008 jeg har en dobbelt DIN en Eonon EO805, og den kan en masse, men min tuoch skærm er gået i stykker, nogle der ved hvor man kan købe res. dele???

• #4   23. sep 2008 jeg har en,, kan ikke lige huske hvad modellen hedder men det er med skærm der kører ud når man tænder den og gps ovs, den virkede i en uge ca, først ville skærmen ikke kører ud og siden ville den slet ikke tænde, jeg har ikke sendt den retur endnu, så kan ikke sige hvordan de behandler klagesager

• #5   23. sep 2008 Lytter lige med her.
    Har selv kik på Eonon på www.ebay.de og på kinapriser.dk
    Men man er jo lidt skeptisk når det er sådan et ukorant mærke smiley

• #6   23. sep 2008 lyder ikke godt,, smiley
    Hmm man kan også købe dem på
    ICE-shop.dk
    Heeh tror bare jeg holder mig fra det så..

• #7   23. sep 2008 en af min ekammerater havde et det virkede fint... Men det er jo lidt billig kvali i forhold til de dyre mærker.. Ja du kan få det på ice-shop men køb deti en butik på ebay, du kan fådet til det halve og der stadig garanti osv...

Bare sørg for det en butik og ikke en privat. Og de har de nye modeller, jeg tror snart jeg køber en selv og tror den kommer til at koste mig 2000 alt i alt med forsendelse told, osv, det så uden gps men med DVD...

Kommentér på:
Eonon.. ?? Nogle erfaringer..

Annonce