{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
485 visninger | Oprettet:

afspiller kan ikke spille brændte cder {{forumTopicSubject}}

nogen der har en ide om hvad der kan være galt med min sony cdx m9900 adspiller.. den spiller originale cder fint nok. men brændte cder kan den kun spille første nummer og hvis man skifter skriver den disc error.

hvad kan der være galt. og er der nogen der har en ide om hvad det kan koste af få lavt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  afspiller kan ikke spille brændte cder
  • Steffen M
    Steffen M Tilmeldt:
    aug 2003

Følger: 1 Biler: 1 Svar: 3.603
    #1   23. sep 2008 1 du brænder dine cd'er med for høj hastighed
    2 det er nogen skodskiver du bruger

• #2   23. sep 2008 Brænder også altid mine cder med lav hastighed.. De holder meget bedre syntes jeg hehe.

• #3   23. sep 2008 det har da ikke noget med hastigheden man brænder dem med, for hvis man har brændt en skive uden fejl så er det da lige meget om den er brændt ved lav eller høj hastighed, men der er støre chance for at der sker fejlbrænding ved høj hastighed, men det er højst sansynlig fordi du bruger nogle skod skiver, for mange af de billige skiver kan man se gennem når man holder dem op i lyset, og hvis man kan det så kan laseren i cd-afspilleren ikke læse dataen ordenligt da den bare ryger lige i gennem, for dataen er lageret lige under overfladen på en cd.

• #4   23. sep 2008 Tommy P

Nope...

Selvom en skriv er brændt uden fejl, kan den SAGTENS være "dårligere" hvis man brænder med høj hastighed...

Har især oplevet det med film.

Kommentér på:
afspiller kan ikke spille brændte cder

Annonce