{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.972 visninger | Oprettet:

Fucking Papegøje!??! (Parrot Ck3100) {{forumTopicSubject}}

Jamen halløj derude!!

Så kom dagen hvor jeg skulle montere mit nye Parrot anlæg!

Og det kører bare derud af!! alt ser pisse godt ud og jeg følger instruktionerne!

Dog! Kører jeg jo alle min højttalere igennem min forstæker og ind i min headunit! Og her kommer problemet så!?!?!?

HVORDAN HELVEDE får jeg det Parrot anlæg til at fungere sammen med min HU?

Den muter ikke lyden som den skal, og kører heller ikke lyd igennem anlæget

Nogen der har sammen problem og kender en løsning på det ?! smiley

På forhånd tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fucking Papegøje!??! (Parrot Ck3100)
  • #1   18. okt 2008 jaa de fleste køber bare et iso adatper kit, til 185 kr.. og så er det problem løst.

• #3   18. okt 2008 Hmmm - Jamen .... jamen.

Så forstår jeg ikke.

Det er tilsluttet rigtigt, med de medfølgende iso stik?

min radio har også mute funktion som er tilkoblet. Men muter stadig ikke. I parrot er der et medfølgende + og - stik til indput? dem kan jeg så ikke finde ud af hvor de skal sidde...da der ingen indput er på min radio... som der skal være ifl. tegning fra parrot?

• #4   18. okt 2008 ja men du skal købe et iso stik man sætter imellem, det ender med at blive et kæmpe ledningsbundt.. vi monterede det på mange nye biler, vw, bla.. der kom parrot med ledningsnet ,så bestilte de et Ekstra iso kit, for at køre tlf. over front højtalere /mute.

• #5   19. okt 2008 aiiight.. så langt så godt! .. Forstår godt meningen med isokittet.

Men f.eks. I nye biler m.m. så kører alle højttalerne jo ikke på en separat forstærker....

ergo, højttalerne bliver styret fra radioen og dermed kan man mute dem med Parrot - med det iso stik du snakker om.

Nu er det jo bare sådan af mine højttaler ikke styres via radio, men via forstærker. - dvs. at når parrot prøver at mute min højttaler via HU sker der ikke en skid radioen ikke styrer dem?

men kan godt være det ISO stik også kan løse det?

• #6   19. okt 2008 så må du jo bare koble det sammen, så den kan mute via. forstærker

• #7   19. okt 2008 hvis du har ekstern forstærker skal du have et andet stik

• #8   19. okt 2008 Auditosserne A - Hvilket stik ? smiley send evt. link pm.

B4NDIT - Ja også det jeg skulle mene, men hvordan helvede gør jeg det ? smiley

• #9   19. okt 2008 ved det ikke men jeg fik mit lavet ved carsound

• #10   19. okt 2008 du kan jo tage de 2 ledninger fra parrot iso, du ikke bruger og føre dem om til forstærker til højtalere, ... så bruger tlf. jo kun dem når den muter...

• #11   19. okt 2008 altså trække 2-4 ledninger fra parrot iso, den muter på front højtalere, er de ikke grå/hvide og forbinde dem v. din forstærker. på de højtalere du vil have mute på når den ringer osv.

• #12   19. okt 2008 B4NDIT - Jooo kunne godt være :S

Har jo 4 x højttaler og 1 x sub. Og ved sgu ikke lige hvor jeg skulle forbinde dem. Skulle helst mute det hele jo.

• #13   19. okt 2008 ´ja men den muter jo det hele via. radioen på Mute signal, derefter gir parrot jo signal´er via. højtaler ledningerne ind i radio - så kan du jo bare tage de 2-4 ledninger og føre om til din forstærker, og koble sammen med front linie udgange så Muter den radio, og sender signaler om til forstærker hvor speakere er skruet på.. ?

• #14   19. okt 2008 må indrømme jeg ikke helt kan se det store problem i det..

om du sender parrot signaler ind i radio, eller på højtaler kabler v. forstærker er jo underordnet

• #15   19. okt 2008 B4NDIT

aah ja self....sådan tænkte jeg jo ikke lige smiley Men kan også være der bare lige findes et stik

Min radio er forbedret til Bluetooth, men fik at vide ved Carsound at jeg skulle vælge parrot - mere fremtidssikret, nemmer med telefon registering m.m.

Såå kan være der lige findes et stik at smide i røven af den, også bare bruge de + og - indput der følger med parrot. Ville være det nemmets.

Jeg skriver her hvis jeg finder en løsning!

Hvis der andre der lige kender en smart løsning så skriv endlig!

Tak for hjælpen so fare

• #16   19. okt 2008 ja men det kan du jo ikke bruge når du ikke har speakere via. radioen, men bruger linie kabel til forstærker..tvivler på du får noget til at virke.

• #17   17. feb 2009 hey jeg har også et problem med parrot ck3100 den muter som den skal men kan ikke høre dem der ringer til mig altså deres stemmer kommer ikke ud af højtalerne nogen der ved hvad det kan være og styre boksen virker

Kommentér på:
Fucking Papegøje!??! (Parrot Ck3100)

Annonce