{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
705 visninger | Oprettet:

Anlæg gået dødt? {{forumTopicSubject}}

Hey bg...
I min bil har jeg anlæg i, men det er gået dødt nu.. Det har efterhånden drillet noget tid, hvor det har kunnet spille i et lille stykke tid, og derefter har det så gået ud. Nu er det bare helt dødt..
Kondensatoren lyser slet ikk længere, så spørgsmålet er om den er blevet afladet? Den viser slet ingen tal længere.. Forstærkeren tænder heller ikke, men det er vel fordi at kondensatoren ikke tænder? Eller hva?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg gået dødt?
  • #1   20. okt 2008 tjek stel, pluskabel, remote og alt det.. hvis dit pluskabel har en lille skade, kan det sagtens være det.. en kammi havde præcis samme problem..

• #2   20. okt 2008 jeg tror at du med stor succes kan skifte din kondensator.. men som sagt tjek om den for stel og plus

• #3   20. okt 2008 Tjek dine kabler, evt. sikringer smiley lyder som en løs forbindelse i mine øre smiley

• #4   20. okt 2008 Har tjekket kabler, de sidder alle som de skal.. Tjekker sikring imorgen.. Må prøve at smække plus direkte i forstærkeren, og se om der kommer liv i så, uden om kondensatoren..

• #6   21. okt 2008 Jeg er fra Hillerød..

Jeg har nu været ude for at rode lidt med det, da jeg åbnede bilen begyndte kondensatoren at hyle og bippe osv. Fik sat anlægget til udenom kondensatoren, men det spiller stadigvæk ikke, selvom power knappen osv lyser på forstærkeren (Audison LRX 5.600).
    Hvad hulen er der galt?

Kommentér på:
Anlæg gået dødt?

Annonce