{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Sætte anlæg fast {{forumTopicSubject}}

Synes lissom der mangler en side med alt det grundlæggende indenfor bilstereo.
Hvordan man opbygger en subkasse (udregning og tilskæring af vinkler på pladerne helt præcist, med de remedier man har hjemme).

Hvilke kabler man skal bruge og hvordan de tilsluttes på forskelligvis (1 strømkabel til 2 forstærkere osv).

Hvordan forskellen på lyd er med og uden dæmpningsvat.

ALT det der... og nu til sidst, mangler jeg så lige svar på, hvordan I andre har sat JERES anlæg fast, så det ikke rutsjer rundt i bagagerummet. Jeg skal have det bygget op af sædet nemlig, men ved ikke om jeg skal til at skrue det hele fast i metalet af bilen eller hvordan - - - HJÆLP??!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sætte anlæg fast
  • #1   28. apr 2005 Ska ha lavet det så subkassen står i midten af bagagerummet ud fra bagsædet. Derpå er så monteret "vinger" på den forresten del af kassen, som vender ud mod bagklappen. Der i bliver forstærkere monteret på højre og venstre side...

Så hvordan ville det være optimalt at sætte det fast?

• #2   28. apr 2005 Hey...

Jeg fik men kammi til at bukke en dorkplade.. så den passer i hældningen med bagsædet. og skruet den fast i toppen af subben...

syntes selv det ser Ok ud... og den rutsjer ikk rundt i rummet...

Se Evt. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=2553

Bruun

• #3   28. apr 2005 Vil fraråde og skrue i metallet, ville lave en ramme af noget træ, mdf plader er rigtige dejlige og arbejde i.

• #4   28. apr 2005 så engang en der havde syet velcro fast i gulvtæået og derefter sømmet den modsatte på kassen så sad den fast og kunne samtidig tages ud hvis man skal have noget med

• #5   28. apr 2005 Jeg har gjort det i min bil at jeg hev den måtte ud i bunden af bilen over reservehjulet også skar jeg en plade i mdf der passede med kanten, fik den betrukket med filt og smidt ind. så har man ligsom et fast fundament til at bygge ud fra. så kan du jo skrue subkassen fast indvendig i bunden inden du putter bassen i. det gør det også en del sværre for de langfingerede hvis de vil løbe med sub kassen. jeg har gjort en del i at bygge anlæg. så spørg endelig løs...

• #6   29. apr 2005 man kan også lave den hurtige løsning med dobbeltklæbende tape smiley det fungere og ganske udemærket og det er Hurtigt smiley men hvis du skal lave sådan en større projekt som det lyder som om, så ville jeg også lave en plade i MDF til at ligge i buden af bagagerummet, og så skrue skidtet fast i den, men hvis du laver kassen så den passer præcist, skulle den da helst ik rigtigt rutsche nogen steder...

Kommentér på:
Sætte anlæg fast

Annonce