620 visninger
|
Oprettet:
føre ledning gennem motor rum..... {{forumTopicSubject}}
jeg skal have lednigen úd af motorummet og ind i kabinen på min punto 1 fra 96 er der nogle som kender et lille trick til det der er eb prop til alle de andre ledninger men den kan ikke komme igennem og den er limet fast er der andre steder eller skal jeg bore i den model
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 1.334
med et bor (købt ved thansen)
ej skal nok stoppe *G*
mener der er en gummiprop der ikke bliver brugt helt ude i højer side næsten helt oppe
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 82 Svar: 587
oki jeg prøver at kikke.
søren p så kan du måske lige svare på om det er billigere at købe forstærker og højtaler i tyskland eller østrig og hvad for nogle mærker man skal kikke efter skal nemlig derned til sommer
mar 2004
Følger: 61 Følgere: 59 Biler: 6 Emner: 193 Svar: 1.345
jan 2004
Følger: 20 Følgere: 19 Biler: 3 Emner: 192 Svar: 1.334
jeg plejer at se efter mærker jeg kender og ved der er gode deter jo svært hvis du ikke kan se dem inde i men du kan næsten med sikkerhed sige er det nolge dårlige terminaler på forstærkeren så er det er er inde i nok heller ikke det bedste (men pas på det kan snyde)
er selv fan er Impulser for nu har jeg 5 af dem og de har BARE fået klø og kan ikke ødelægge dem og de er nemme at indstille
meeen de er tilgengæl ikke så kraftige
jan 2004
Følger: 93 Følgere: 89 Biler: 7 Emner: 227 Svar: 3.485
der har de sony xplod til omkring halv pris i forhold til hvs du køber i en butik herhjemme..! inklusiv fragt og hele pisset..! har lig bestilt
mar 2005
Følger: 7 Følgere: 6 Biler: 3 Emner: 82 Svar: 587
føre ledning gennem motor rum.....