{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
565 visninger | Oprettet:

Hjælp til dørhøjttaler! Viker ikke! {{forumTopicSubject}}

Hey All!

Sidder her og ved ikke helt hvad jeg skal gøre :S

Jeg har lige haft nogle MDS dørhøjttaler med delfilter i mine dørsider, men da de var for dybe har jeg valgt at skifte til nogle JBL GTO ( da de var billige og ikker sikker mere end 57 mm i dybden) smiley

Nu har jeg så fået problem med mine JBL GTO højttaler! Eller det vil sige, ved ikke om det er dem der er problemet! Men nu spiller det sgu ikke mere!

Da min bil er sådan en lille 3 dørs civic var det noget lort at trække kabler ud i dørene! Jeg valgte i sin tid da jeg monterede mine MDS højttaler at benytte de orginale kabler der var sat til de orginale højttaler og satte dem til via dem.! Jeg klippede så kablet ved ISO stikket og satte mit kable fra forstærkeren på der! Det virkede fint og spillede upåklageligt!

Nu har jeg så sat mine nye JBL til. De bruger ikke delfilter, men sidder ellers på samme måde som mine MDS gjorde. Dog gider de bare ikke spille!??!

Jeg har prøvet at tjekke om det samling jeg lavede i sin tid ved ISO stikket om det var godt nok! Og ja det var det! Jeg har prøvet at pytte rundt i forstærkeren og blah blah blah blah blah blah blah. Men lige meget hjælper det.

Hvad kan der være i vejen??

Skal dog lige til en slut sige at jeg skal have trukket kable på den rigtige måde (altså fra forstæker og direkte til højttaler udenom ISO stikker) Dog bliver det først senere når det bliver lidt varmere så jeg gider stå og pille mine døre af smiley

Håber der er nogen der kan hjælpe så jeg kan få det til at spille med det samme! smiley

På forhånd tak! smiley

Kasper

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til dørhøjttaler! Viker ikke!
  • #1   25. nov 2008 Bare spørg! så skal jeg nok svarer hvis der er noget i ikke forstår eller har spørgsmål til inden i kan komme med et svar! smiley

Skal lige siges at info om forstærker m.m. kan de ses under min bils profil!

• #2   25. nov 2008 Hmm har ikke tjekket om kablet er knækket, men er næsten helt nyt og trukket ordenligt så burde ikke være det.

Ja har tjekket de samlinger jeg har lavet, og ser ud til at være ganske udemærket smiley

Kommentér på:
Hjælp til dørhøjttaler! Viker ikke!

Annonce