{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
523 visninger | Oprettet:

hertz komponent sæt i A3 {{forumTopicSubject}}

har kigget lidt på det her sæt http://knot.dk/shop/item.asp?id=7860&info=Hertz-HSK130&InfoCat=Hojtalere-Komponentset-2-Vejs-5_25-130mm højtalere til min A3 fra 98, men jeg er ikke helt sikker på jeg kan få plads til dem uden det helt store projekt med udspartling og m.m. så ville lige høre om der er nogen der har nogle affaringer med det.

der skulle være 60mm dybe i bilen ifølge blaupunkts hjemmeside men de er 63mm

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hertz komponent sæt i A3
  • #1   25. nov 2008 Kør evt din rude helt ned og smid en tommelstok ind i døren !... Så får du det antal mm du har ;)... De har altid en hvis sikkerheds radius bilfabrikanterne !

• #2   25. nov 2008 tak for svarne.

ketil den er 5,25" syndes også det er underligt, men det siger de alle steder og har ikke lige prøvet at skrue dem af på grund af vejret hehe, men kommer jeg nok til når det bliver lidt varmere. og ja kender godt rainbow og det er også helt klart noget som jeg kigger på.

har også kigget på JL Audio C5-525 da de kan bestilles rigtig billigt hjem fra england men ved ikke om de kan spille højt nok så man ikke kun kan høre lyden bag fra.

• #3   25. nov 2008 Jeg ville personligt tage JL audio sættet.... er vild med den lyd de har !

• #4   26. nov 2008 også det jeg syndes, men de er kun på 65watt ved godt det ikke er wattne man skal gå efter men nogen ved og de ville kunne følge med de hertz ?

Kommentér på:
hertz komponent sæt i A3

Annonce