{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  højtaler 307
  • #1   5. dec 2008 Pioneer TS-H1303. Et rigtig fedt 2-komponent system.

www.tech-center.dk

• christian p
    christian p Tilmeldt:
    apr 2006

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 9
    #2   5. dec 2008 altså 6,5 både fordør og bagpanel??

• #3   5. dec 2008 Nix.... fordørene er så vidt jeg husker 17Cm (TS-H1702)

• #4   5. dec 2008 Ahhh.. retter det lige... TS-1703 selvfølgelig :o)

• #5   6. dec 2008 Kan ikke lige huske det på stående fod...

• #7   6. dec 2008 Hej Jan

Jeg har mere end bare almindelig tilknytning til firmaet.
    Vi har skam fået lov at lægge firmaets adresse i bunden ved relevante besvarelser. Vi er betalende annoncør herinde.. så den er god nok.
    Hvis et opkald til os kan hjælpe brugeren.. så er der vel ikke noget i vejen for det?
    Mht. hvad man vil have er det typisk pengepungen der bestemmer. Vi kan vist hutigt blive enige om at alle mærker har deres gode og mindre gode serier. Vi forhandler meget andet end Pioneer, Boston f.eks. men de ligger i en lidt anden prisklasse.
    Pioneer har tilfældigvis været så kløgtige at lave modeller der passer til rigtig mange "skæve" mål så det vil være et åbenlyst valg for de fleste. Og faktisk spiller TS-H serien ganske udemærket til pengene. Men det er som sagt smag og behag. Manden spurgte om hvad der passede,,, og jeg svarede.

• #9   6. dec 2008 Jeg har selvfølgelig forhørt mig hos en Admin hvad reglerne er i dag.. der kunne jo være sket noget på regelsiden inden for de sidste 2 år som ikke er nået min inbox :o)

P.S..
    PRS serien (de store) er super lækker.. men næsten heller ikke til at betale desværre.

• #11   6. dec 2008 Så har jeg fået OK fra en Admin. Så længe vi ikke plastrer det til.. hvilket jeg bestemt ikke gør ved at smide ét link i en tråd på et relevant emne.

Uanset hvad.. så passer de altså til Christians Bil :o)

• #12   6. dec 2008 Kim --> PRS serien er forholdvis dyr synes jeg. Det var det jeg mente :o)

• #13   6. dec 2008 Kim --> Flot opbygning i bilen forresten :o)

• #15   7. dec 2008 Jeg antog ikke Christian P var ude efter et stort eller havldyrt anlæg, men derimod bare ville have fyldt hullerne i bagdørene ud men noget tilsvarende, måske lidt bedre, end det der sidder foran da den fra fabrikken nok ikke har monteret htt. bagi. Derfor var mit svar TS-serien som passer fint til de kriterier uden at man skal hive 3K op af lommen.
    At jeg så fortæller ham at han kan købe den hos os, ser jeg bestemt ikke noget galt i. Fortsat god weekend til Jer alle :o)

• #17   7. dec 2008 Kim --> Hvis du har hørt Bostons nye serier håber jeg du vil give mig ret i at de lyder væsentlig bedre end mange enheder i stil med TS-serien fra Pioneer. De koster dog også lidt mere. Det er ikke vores opgave at vælge for kunden. Blot afveje hvad kundens behov er, og derefter finde en løsning der passer til kunden, også økonomisk. Om det så er et TS-sæt eller noget dyrere, måske af andet mærke, det kommer jo an på den enkelte sag. I dette tilfælde uden at kende christians kriterier andet end at det skulle passe, står jeg stadig ved mit svar. Hvis Christian så gerne vil ofre lidt mere og have noget med lidt mere fylde i, ja så er det vi viser ham. Så skal vi nok prøve at få tingene til at passe. Det behøver jo ikke koste 3000,- hvis man ikke har brug for den lyd det kan give. Spørgsmålet var jo heller ikke "Hvordan får jeg den bedste lyd i mine...... ". Så havde mit svar jo været anderledes. Vi får ofte ros for den ærlighed der er i firmaet og at vi ikke prøve at prakke folk noget på som de egentlig ikke har brug for. Jeg er da ærgerlig over at i ikke mener det samme, men det ser ikke ud til at jeg kan ændre på Jeres holdning.
    Stadig fortsat god weekend.. det der nu er tilbage af den :o)

Kommentér på:
højtaler 307

Annonce