{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forstærker hvad er den værd ?
  • #1   7. dec 2008 det en kanon forstærker mchammer er for dem hvis det ikke kan blive stort nok så vidt jeg ved har de osse produceret verdens største sub smiley
    link: http://www.jariauto.dk/shop/mtx-jack-hammer-16789p.html

• #2   7. dec 2008 du får hvad du betaler for...

• #3   7. dec 2008 jeg vil bare lige fortælle lidt om den forstærker der, den er ikk ret meget værd, og hvis du endelig beslutter dig for at købe den skal du bare lige huske at væbne dig med masser af tålmodighed, der kan godt gå en måned inden dufår varen fra dem, de har blandt andet fået en del dårlige karakter på en auktion.

• #4   7. dec 2008 hmm rasmus jeg tror du tager fejl den mtx jackhammer har ikke overhovedet noget som helst tilfælles med mchammer overhovedet

• #5   7. dec 2008 haha jeg læste vist forkert smiley

• #6   7. dec 2008 tror du læste en del forkert, 3550 wat til 998 kr, det holder vist ikk helt.

• #7   7. dec 2008 hehe

• Johnny A
    Johnny A Tilmeldt:
    jun 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 43
    #8   7. dec 2008 og 2 * 30 Amp sikring = .780 watt ved 13 volt og så skal man lige regne varmetab og alt det andet fra....puha så er der rigtig langt op til 3550 Watt smiley

• #9   7. dec 2008 Mchammer er og bliver LORT... Det er Xzound i forklædning... Og giver jo nok sig selv når man kigger på forstærker og pris... Det er noget man bør holde sig fra... !

Og MTX Jackhammer har INTET at gøre med Mchammer lort... !!

Mchammer/McFun og hva de ellers hedder er noget billigt bras... ! Så gør verden en tjeneste og lad hver med at købe smiley

• #10   7. dec 2008 3550 watt er den såkaldte PMPO effekt... Så det er cirka 1/10 den kan levere... Hvis den kan levere så meget... !

• #11   7. dec 2008 jeg tænkte nok det var skod smiley

pt har jeg selv Xzound i til kun min bas.. blev sat i for at have lidt lyd i bilen til jeg fandt mig en god forstærker og sub..

man siger jo aldrig nej til gratis ting.. smiley

Hvad vil i anbefale istedet da ?

Mange roser mds men jeg synes nu ikke selv om det mærke synes efterhånden de laver flere og flere billige ting hvor jeg ikke mener de er det værd ?

• #12   7. dec 2008 folk der skamroser MDS har ikke hørt andet...

Hva har du evt har poneter til at finde lyd med ? Og hva søger du for dele ?

• #13   7. dec 2008 aner ik hva du skrev først smiley

Jeg har et jvc anlæg med 4x50 watt i udgange..

Jeg aner ikke hvad for mine forhøjtalere er så lad os sige skift hele lortet..

Søger 2 * 5.25 2 * " 6x9 Forstærker og sub.. 12 " eller mindre men den skal kunne klare tehcno hardstyle pop dansk osv osv smiley

• #14   7. dec 2008 aha skal bare læse hvad du skriver rigtig smiley pengene er for sig selv lige meget pt jeg køber det hen af vejen som kontoen er der til det.. så kom med to pakker.. en billig løsning og en du selv ville have ?

• #15   7. dec 2008 Peerless Def 5 Sæt... til fronten... Da det spiller suplimt... Dog har jeg set der er tilbud på Focal's 130v2... Den vil os være værd at tage en lytter til... Specielt til den pris !...

http://pr-autostereo.dk/oscommerce_st/catalog/product_info.php?cPath=22_60_39&products_id=64

Altså personligt så ville jeg droppe 6x9ere og sættet et komponent sæt i hattehylen... Men skal det være så er JL Audio VR690-CXi... Bedste 6x9ere jeg har hørt til dato... men den koster os lidt !

Til sub ville jeg tage en kigger på Peerless XXLS 12" eller B2 AC-12 subben !... Koster ikke en krig, men spiller imponerende til prisen... Men lad øret tage en lytter !

Forstærker ville valget nok falde på Eton EC serien eller Audison SRx... Forstærkere som kan levere til det meste, uden der er gået på kompromi med lyden !

Og så burde du med denne opsætning skifte radioen ud med evt Pioneer UB7000 eller P88 mk2... Clarion kan evt os levere et alternativ som 788eren... men synes den er for meget plastik...

med det burde du kunne blive tilfreds !...

Men ja det koster at få noget ordentligt... !

• #16   7. dec 2008 Dette er den billigere løsning, men hvor der ikke er gået på kompromi med noget !...

Og bemærk at forstærkerne burde være en 4 kanals til diverse højttalere og evt 1 kanals monoblok til sub... Dog kan en analog 2 kanals os sagtens klare jobbet !

• #17   7. dec 2008 ja nemlig det jeg ved smiley

alle dem jeg snakker med mener bare mds er livet og det bedste til dato.. men ja jeg synes det ik lige frem. de sæt jeg har hørt har ikke haft den helt rigtige lyd når man så køre ikke bas sange så som dansk toppen osv.. og jeg spiller meget forskelligt så det skal kunne mange ting

• #18   7. dec 2008 Altså jeg har MEGET MDS i bilen... Eneste grund til det er i ikke ved hva jeg har givet for det BASTA ;)... Og jeg har taget de produkter som jeg ved er fornuftige og hvor de selv har haft noget med det at gøre !

MDS er desværre ikke så godt mere... !

• #19   7. dec 2008 det er en knep forstærker, værre end xzound..

Kommentér på:
Forstærker hvad er den værd ?

Annonce