{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
895 visninger | Oprettet:

Lidt mærke hjælpe til anlæg? {{forumTopicSubject}}

Hey allesammen.. I dette enme vil jeg altså helst ha det kun er "eksperter" der svare..

Altså folk der ved lidt om de forskellige mærker.. For nu vil jeg sku ha mig et anlæg der sparker ruder ud :).


Men er på jagt efter det ultimative mærker ( som også er sådan til at betale, dvs ik anlæg til 2x.xxx eller noget som helst derved smiley

Men søger kun mærker ik noget med højtaler det finder jeg selv ud af KUN MÆRKER..

Har selv være forbi:

Cerwin vega
piooner ( eller hvordan det´ staves)
Rockford
Earthquake
JBL

Lige nu tænker jeg på at købe KOMPLET cerwin vega.. Lad mig hører hvad i syntes.. Godt / skidt ? --- Hvorfor / hvorfor ik ? PLZ BEGRUND DIT SVAR smiley

På forhånd tak - Thorsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt mærke hjælpe til anlæg?
  • #1   18. dec 2008 Rainbow

  • #2   18. dec 2008 Ja lyd kvaliteten skal også være i top, skal ik bare kunne brumme smiley


    SKAL IK KUN VÆRE DE MÆRKER JEG HAR SKREVET KOM FRISK MED FLERE DU SYNTES OM... HUSK BEGRUNDELSE.. EVT LINK smiley


  • #3   18. dec 2008 Syntes Jbl giver god lydkvalitet hvis man betaler nok for det selvfølgelig, Earthquake er mest baseret på at lave produkter der kan lave lydtryk i bilen og produkter med mange watt, dog er kvaliteten at lyden ikke i top. Jeg ville vælge rainbow hvis jeg havde pengene til det.

  • #4   18. dec 2008 Rainbow har en rigtig god lyd. og det er også til at betale ... du kan sagtens sætte et rigtig godt anlæg sammen for dit budget. jeg har det i min og er YDERST tilfreds med det

  • #5   18. dec 2008 Det med earthquake har du fuldstændig ret i.. Derfor bliver det i dem.. For ja vil næsten gå så langt at sige lydkvali er vigtigere for mig en råstyrker...

    Men christian K SUPER svar og dejlig begrundelse.. Ty


    Evt link til Rainbow så jeg lige kunne se det + pris klassen smiley


  • #6   18. dec 2008 Yep det må ik mixes.. skal være rent 1 mærker.. Kun headunit, det er jeg ligeglad med..

    Og lyder til du har rigtigt godt styr på hvad du snakker om, hvad mærke ville DU sige jeg skulle tag... Med pengene osv i betragtning..?

    Hører kun godt om vega, men har aldrig selv haft erfaring med det så er lidt på herrens mark og denne gang vil jeg ha et kvalli anlæg..

    Men hvis jeg f.eks skulle ha jbl hvad ville du skyde på jeg ville skulle betale for det? Eller bare noget med kvalli lyd.. Og også gerne kunne spille igennem..


  • #7   18. dec 2008 du vil have mærkevare. du vil have noget nær perfekt lydkvalitet. og du vil ha en blæs-ruden-ud-bass.

    og du snakker om at du ikke vil op i 20k +



  • #8   18. dec 2008 4 kombo sæt

    2-3 forstærkere

    ledninger

    kondensator

    Hu

    Baskasse

    og hvis du ikke selv kan montere det, så også arbejdstimer.


  • #10   18. dec 2008 Helge- Du helt gal på den smiley Har aldrig sagt noget ligende perfekt lyd.. Jeg ved bestemt godt hvordan et anlæg til 50.000 osv lyder og er bestemt ik det jeg regner med at få hvis det det du tror smiley

    Men ja vil da gerne ha så perfekt en lyd som jeg kan for pengene er jo ligesom derfor jeg lavet enmet ik? heh

    Men får hvad man betaler for ik? Er jo ik dum smiley


  • #11   18. dec 2008 og du skal self os ha en bas smiley glemte jeg lige.

  • #12   18. dec 2008 Thomas T

    nu siger du 50. og før 20

    citerer - "lyd kvaliteten skal også være i top"

    self er du ikke dum smiley men kan høre du er ny i emnet, så man kan ikke forlange at du ved hvilken kvalitet vs kroner du får.

    ville kigge på Ice-shop.dk

    de har noget velspillende til overkommelige penge.


  • #13   18. dec 2008 Nej nej nej Helge jeg sage JEG har ik har mere at lege med end 20.000 men har HØRT anlæg til MANGE tusinde kroner (50.000) spille og er jo ik den kvalli jeg regner med at få..

    Ja ok så skære jeg det ud i pap for dig hvis du åbenbart vil ha det heeh.. LYDKVALLITET SKAL VÆRE I TOP TIL PRISEN.. Er alle så tilfredse ;)?


  • #14   18. dec 2008 Tusinde tak
    Ketil =SBL= L
    .


  • #15   18. dec 2008 jamen hvorfor så snakke om at du har hørt anlæg til 50'000 spille når det er urelevant? xD

    der skal ikke skæres i noget pap her smiley

    holder stadig på at du skal kigge på ice-shop


  • #16   18. dec 2008 Altså lige pt skal det sidde i min vinterbil, en dejlig lille ford fiesta..

    Men skal så over i sommerbilen når vi kommer så langt hen på året smiley


  • #17   18. dec 2008 For at fortælle dig at det ik er sådan en lyd kvalli jeg regner med at få smiley

    Men skal jeg da gøre og tak.. Så lad os droppe det her spammeri inden det bliver for vildt..


  • #18   18. dec 2008 hvis du vil køre det hele i samme mørke skal du kigge på audiosystem højtalere og steg forstærkere smiley det er samme firma der laver dem eller rent pioneer

  • #19   18. dec 2008 Hey jeg havde ren MDS i min gamle honda og det lød sku helt iorden... var 4 højtalere, to subs og en mono forstærker.. kostede mig en 14000kr ca. efter min mening er MDS et godt mærke til prisen.

  • #20   18. dec 2008 ka skatte sådan en her brugt :

    http://ampguts.realmofexcursion.com/Magnat_Classic_1000/

    til omkring 1500... og den er sygt god til bass.... bare et alternativ, hvis du ønsker meget voldsom bass men ikke gider bruge mange 1000 kr på forstærker. skriv en pm hvis det var noed smiley


  • #21   18. dec 2008 og den ka godt gå i 2 ohm....

  • #22   18. dec 2008 Er en sierra.. Men har lavet det sådan at lige meget hvad kan jeg få højtalerne til at passe. Skal bare lægge dem i en lille plade i betemte mål og så de lige til at sætte i smiley


    Og tak til alle..


  • #23   18. dec 2008 ville forslå audio systemn de laver et sæt på 300watt rms det skulle være rimlig vildt, skal så også bruge godt med monterings dybde.

    ellers så har hertz også noget og det er faktsik ikke så dyrt så længe det ikke er mille serien


  • #25   18. dec 2008 det var lige nøjagtig PRS serien jeg tænkte på da jeg skrev pioneer men det eneste jeg kunne huske var ODR hvilket nok er i overkanten smiley

    men der er jo også eton du kunne køre komplet smiley


Kommentér på:
Lidt mærke hjælpe til anlæg?

Annonce