{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udskift std højtaler
  • #2   21. dec 2008 det er ikke noget vild anlæg jeg skal have, da jeg har std. radio i. skal bare have noget bedre end dem de klikker bare man skure lidt op

  • #3   21. dec 2008 i den prisklasse ville jeg helt klart købe brugt og sørg for at købe kompo sæt

  • #4   21. dec 2008 Jahh Køb det som Jan har fundet der... Det burde du blive tilfreds med... Bedste køb til prisen der findes...!

  • #5   21. dec 2008 Man kan altid blive ved at bruge flere og flere penge på den slags.. Og som manden siger så vil han bare udskifte standardhøjttalerne fordi de er lavet af pap.
    Skal de køres af radioen er det begrænset hvad man alligevel får ud af det, og vil du ikke give mere end 500,- så er de Boxter enheder et fint køb. Men du får ikke en verdensoplevelse.
    Ellers så vent til det bliver tid til bilmesser igen. Dér får du næsten altid muligheden for at købe et par gode højttalere til latterlige priser.
    Tjek evt Alpine Type E, de er ikke rated højt med rms, så de skulle nemt kunne køres over radioen, og giver en kanon lyd til prisen. Sådan et sæt skulle du gerne kunne samle op for 400-600..


  • #6   21. dec 2008 Lyd mæssigt kan man sige det er en engangs invistering, så gør det ordentligt... For om det koster 600 kr eller 900 kr må ikke have den store betydning, når selv kabler skal skiftes... Hvis du vil have lyd kvalitet for hver en kr, så er Focal sættet perfekt... ! Men er du generelt ligelgad med hva du sætter i siden, så kan boxter sættet selvfølgeligt bruges...

  • #7   21. dec 2008 umidelbart vil jeg skyde på at standard højtalere i biler der ikke er mere end 5 år gamle spiller lige op med boxter sættet

  • #8   21. dec 2008 Mit svar var også ud fra mine erfaringer med Kia, men nu har jeg lige fået svar på tiltale, en kammerat har en Picanto, og må da indrømme at der skal noget til at forbedre det hvis man ikke snakker ekstern forstærker og ekstra bass i form af sub.

    Så yes, hopper med på vognen med det Focal sæt. Det ér et fremragende sæt. Men der sgi farligt, for mere vil have mere. Da jeg allerførste gang gik i bilxperten for at hente et sæt pioneer højttalere bare til at skifte ud i fordørene gik jeg derfra og havde lige brugt tæt på 10.000,- .... Æv..


Kommentér på:
udskift std højtaler

Annonce