{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
662 visninger | Oprettet:

defekt forstærker {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen

jeg har en sådan forstærker til og ligge..

http://de.shopping.com/xPF-Megakick-SilverSonic-2200

jeg kan bare ikke få den til og virke. den går i protect hele tiden.

jeg har haft den fra ny, og den har aldrig virket.
sælger vil ikke tage imod en reklamation, han mener det er montage fejl. men fuck nu det. jeg vil høre om i kender nogen i sønderjyllands området der evt. kan få den til og virke, eller fortælle mig hvordan jeg gør det selv?

mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  defekt forstærker
  • #1   5. jan 2009 du piller +'en af batteriet når du har haft den monteret ikk? smiley
    har tit oplevet at en forstærker går "midlertidigt" i protect hvis man lige har travlt og ikk gider ta + kablet af batteri, og så 10 minuter senere gjort det rigtigt hvorefter den så virker.


    Åben den evt og kig om der er nogen sorte komponenter´.


  • #3   5. jan 2009 Aabenrå TV i åbenrå kan få det til at virke igen, få fat på Michael.

  • #4   5. jan 2009 Har lige kigget på linket ved ikke om det kan betaller sig at reperere svinet, Spar hellere pengene og fat på en fx. Hertz Ep,Audison SLX, Eton, PIONEER, Polk audio, Alpine osv og tror mig det kan bedre betaller sig.



  • #5   5. jan 2009 al af og påmontage har været med afmonteret + på batteri. har prøvet at snakke med manden, men han vil ikke hjælpe mig.. kun hvis jeg betaler en uafhængig ekspert for at konstatere hvad den er gået i stykker af.. ikke at jeg har tænkt mig det. så hellere lave den selv eller lign. hvis man kunne finde fejlen også lodde en komponent i.

  • #6   5. jan 2009 Hvis du skal betale penge for at få den lavet, så tror jeg helt ærligt ikke det kan betale sig... Forstærkeren som den du har er magen til Xzound Gold serien...

    Der skal ikke meget mere end en times arbejde til inden det ikke kan betale sig ;)...

    Faldt lige for denne her på linket smiley
    RMS-Leistung bei 4 Ohm 1100 W x 4

    Puha smiley


  • #7   5. jan 2009 De der kinesere kan noget vi andre ikke kan LCM...

    Gad vide hva den forstærker smide ved 16 ohmls belastning :D...


  • #8   5. jan 2009 Venner lad os lige holde os til emne, det drejer ikke sig om hvad mange watt smider den vell?

    Det drejer sig om hun/han kan få en lille hjælpe hånd!

    Lisbeth og martin (TEAM MOJN) W

    Prøve igen med forhandleren, hvis den ikke dur true ham med esktrablade, hvis den hellere ikke dur smidt lortet ud og købt en ny forstærke den kan bedre betaller sig i længen, Hvad har du købt grejet, dk eller tyskland.

    For en forhandler er det altid nemt og billigt måde at slippe fra som sige den er installation fejl, men nu som Nickless og LCM skriver du blev i hverfald snyd, du kan måske ikke gå videre med din eget reperation sag, men det er da altid muglihed for at gå videre med spogrer hvor er dine 4 x 1100 watt henne.

    Just my 2 cent



  • #9   7. jan 2009 den er købt ved en dansk internet forhandler.. kan desvære ikke huske navnet på ham.

Kommentér på:
defekt forstærker

Annonce