{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
725 visninger | Oprettet:

højttaler problemer i hattehylde {{forumTopicSubject}}

hej er der andre end mig der har problemer med at finde højttalere til jeres hattehylde i en peugeot 306 den nye model min egen er fra 2001 og der er laver 7" huller til skjulte højttalere hvor der skal sidde specielle ophæng så den kan spændes fast i 3 huller der er lavet i hylden

ved ikke lige hvad jeg skal gøre ved dette problem er der nogen der har prøvet der samme
eller evt. har en løsning på det.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  højttaler problemer i hattehylde
  • #1   11. jan 2009 Hey Peter

Jeg satte selv højttalere i hattehylden på min 306'er igår, og tror godt jeg ved hvad du mener. Der var ligesom afbilledet to små runde højttalere og tre små huller til skruer. Vi lavede bare slev to huller som et sæt 6x9" højttalere passede ned i, som vi så brugte.

• #2   11. jan 2009 vil sådanset gerne have en rund højttaler i hvis det kan lade sig gøre da jeg ik rigtig har haft de bedste erfaringer med de 6x9 højttalere men også for at de spiller bedst muligt sammen med de 6,5 der skal sidde foran

• #3   11. jan 2009 Ok.. Kan du så ikke bare lave nogel huller til et sæt runde højttalere?

Kommentér på:
højttaler problemer i hattehylde

Annonce