{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
889 visninger | Oprettet:

Patrick P
Patrick P
Tilmeldt:
25. sep 2006
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 27

CarPC til Toyota Aygo - Er det muligt? {{forumTopicSubject}}

Det er sådan, at jeg rigtigt gerne vil have en carpc, og jeg har kigget sådan lidt frem og tilbage, og finder hurtigt ud af, at det er mere forvirrende end at købe den rigtige tv skærm til stuen smiley


Jeg har få for måneder siden købt mig en Toyota Aygo, problemet er bare at Toyota Esbjerg siger at det ikke er muligt at pille det nuværende (standard) radio ud af bilen. I det jeg ved købet udtrykte at jeg muligvis godt ville have en carpc. Jeg kan nu bare ikke forstå det skulle være umuligt. Derfor også dette indlæg smiley - Hjælp mig smiley

Jeg vil gerne at min carpc skal være med touch samt :
GPS
Bluetooth
Windows XP (eller Win 7 om muligt)

Jeg skal bruge den til at køre musik og film på samt billeder. Jeg læste at man kunne få et program hvor man kunne styre sin telefon over (opkald, sms osv.) Det skal den også gerne have selvfølgelig. Og så et DVDdrev. - Selve pcen synes jeg skal ligge omme i baggagerummet så den ikke kan ses.

-

Så hvorom alting er..
1. Hvad koster sådan et system jeg søger?
- Er det best value for money at bygge selv eller købe komplet system?
2. Hvordan vil det påvirke brændstofforbruget?
3. Kan det lade sig gøre i en Toyota Aygo uden virkelig store komblikationer (i det jeg har 10 tommelfingre ;))


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  CarPC til Toyota Aygo - Er det muligt?
  • #1   13. jan 2009 Carsound i roskilde har rigtigt godt styr på de carpc.

    Ellers kig på www.car-pc.dk eller evt skriv til ham.. smiley Han kan højst sandsynligt også fortælle dig om det er muligt at montere i Aygo'en.. smiley


  • Patrick P
    Patrick P Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 27
    #2   13. jan 2009 Har kigget på Car-pc.dk smiley Og ved ikke hvilken en der er bedst til mine behov. Det til 5k eller den til 7-8k smiley

    Havde ikke lige tænkt på at skrive til ham godt nok.. Men det vil jeg da lige prøve smiley

    --

    http://www.cartft.com/ - der koster de jo nærmest fra 10k og op - Det er sgu lidt vildt i forhold til dem i danmark, plus jeg kan ikke forstå hvad der skal bruges til at bygge en carpc smiley


  • Patrick P
    Patrick P Tilmeldt:
    sep 2006

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 27
    #3   14. jan 2009 Hvad ville du så mene jeg havde brug for hvis den skal kunne klare ovennævnte ? smiley med en 7" touch

Kommentér på:
CarPC til Toyota Aygo - Er det muligt?

Annonce