{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.312 visninger | Oprettet:

Navigation Sd Kort??? {{forumTopicSubject}}

Hey BG!.
Har fået mig en HU med gps. Men mangler et SD kort med kort over Danmark eller europa..
MEEEENNN kan sq ikke finde et nogen steder..
Der står på Hu'en at:
Operation system: WINCE 5.0 CORE
Software Translate and edit type: ARMV 4

Så har søgt lidt på det ARMV 4 men uden held..
Nogen der kan hjælpe??
Kan jeg måske bare ta et kort fra en TOMTOM eller GARMIN??

Påforhånd tak.. smiley

Gade

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Navigation Sd Kort???
  • #1   22. jan 2009 Et SD kort er et SD kort... bare der er tilstrækkelig hukommelse på til softwaren du skal installere

• #2   22. jan 2009 forstår heller ikke helt hvad det er du mangler ? et SD memory kort er jo bare et hukommelsekort, du kan installere et navigations software på. Det lyder mere som om du skal ud og købe navigation først og fremmest.

• #3   22. jan 2009 Hvis du kan fortælle hvilken HU det er, så er det nemmere at hjælpe - evt. et link eller lign.

Men ellers lyder det umiddelbart som om du har en helt almindelig WinCE 5.0 baseret navigation. Der vil normalt (hvis den er købt herhjemme) medfølge et SD-kort med navigation. Hvis du ikke har det, skal du ud og købe det selv. Der vil du ofte frit kunne bruge TomTom, Igo osv. Du skal købe software-pakken som normalt bruges til PDA/Mobiltelefoner.. Dvs. hvor man får softwaren på SD-kort!.. Husk at hvis den er indbygget, at GPS-antenne ofte er ekstern - så tjek om du har den, ellers er det hele ligemeget,..

• #4   23. jan 2009 altså altså altså.. smiley
    Jeg havde i forevejen en alm gps som sad i forruden. Så tog jeg sd kortet fra den og satte i HU'en.. Men den kunne ikke installere den fordi software typen ikke passede??
    Det var en medion jeg tog kortet fra.. Går ud fra at softwaren fra den ikke hedder ARMV 4 siden den ikke kunne installere?

• #5   23. jan 2009 tror ikke du bare kan tage et memory kort fra en anden gps og smide i din HU. Du må ud og købe Navigations software i butikkerne.

• #6   23. jan 2009 Du kan ikke bare sætte kortet fra en anden navi-enhed overi - de er som oftest låst, netop for at undgå at folk kopierer software, eller bruger det steder hvor det ikke er meningen.. Så du kommer ikke uden om at skulle ud og betale dig fra det...

• #7   23. jan 2009 Okay.. Det er så også lige godt.. men hvor køber man så så'n nogen??

• #8   18. aug 2010 google navigations software + sd kort (gpsunderground.com er oz en mulighed)

Kommentér på:
Navigation Sd Kort???

Annonce