{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

Panasonic CQ-DFX 883 {{forumTopicSubject}}

Overvejer at købe denne radio: Panasonic CQ-DFX 883

Specs:
CD / MP3 / Radio med RDS, 4x50 watt MOS-FET udgangstrin, Day & Night design, dobbelt 2,5 volt linie-udgang, 2,5 volt subwoofer-udgang ( 80 / 120 Hz ), AUX indgang, CD-R / RW, MP3 / WMA, S-HDB (Super High Definition Bass), CD-Skifter kontrol, CD-text display med CX-DP9061, fjernbetjening medfølger, aftagelig vippefront.

Nogen som har noget input ang. denne radio? Er den skidt eller god?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Panasonic CQ-DFX 883
  • #1   14. dec 2003 Jeg har en m8, som har netop den type radio. Og har brændt masser af skiver til ham med mp3 på. Der har ikke været nogen problemer med at afspille dem, hvis det er det som du mener. Ikke indtil videre ihvertfald. Men hvilken radio kan du så anbefale hvis den ikke er så god til Mp3?

• #2   14. dec 2003 Jeg har en m8, som har netop den type radio. Og har brændt masser af skiver til ham med mp3 på. Der har ikke været nogen problemer med at afspille dem, hvis det er det som du mener. Ikke indtil videre ihvertfald. Men hvilken radio kan du så anbefale hvis den ikke er så god til Mp3?

• #3   14. dec 2003 Okay. Ved ikke rigtig hvorfor den spammede mit indlæg, men tak for din hjælp :>

• #4   14. dec 2003 Okay. Ved ikke rigtig hvorfor den spammede mit indlæg, men tak for din hjælp :>

• #5   14. dec 2003 Att Ricky P :
    Et menneskeøre kan ikke høre forskel på 128kb/s og 256kb/s..... Så jeg kan ikke se hvad du vil have et anlæg der kan afspille sange med en kvalitet over 128kb/s.......

Nu snakker jeg for egen regning... Har kun haft gode oplevelser med Panasonic, og synes at deres anlæg spiller suverænt og meget rent i forhold til andre mærker...

/René

• #8   14. dec 2003 Jeg forstår heller ikke hvorfor der skulle være nogen problemer med den type radio, mht. Mp3. Min m8 har akkurat den samme, og har aldrig haft problemer med at afspille de sange i mp3.

• #10   15. dec 2003 Att. Ricky P. Lækkert at du har undersøgt det ordentligt, og er da glad for at de har rettet fejlen så. Men så går jeg vel ud fra at jeg glad kan gå ud og købe den type radio :>

Kommentér på:
Panasonic CQ-DFX 883

Annonce