{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

Opbygning af anlæg med dioder {{forumTopicSubject}}

Hej bg

så er tiden efterhånden ved at være inde til at få lavet sig en ordentlig bagagerumsinstallation..

jeg har en enkelt 12 tommer Pioneer 3004spl bas
En jbl 1201.1 Monoblock til at trække bassen og en 4 kanals Pioneer gm 6300 forstærker til højtalerne..
Disse ting er dem der, som udgangspunkt skal sidde i bagagerummet på en peugeot 306

planen er at placere bassen på skrå i et af hjørnerne og så lligge forstærkerne i bunden parralelt med kanten på baskassen: lidt i stil med det ham her har:
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=53687

(Det skal selvfølgelig ikk være en kopi af det)

har tænkt mig at købe et bilstereo batteri i stedet for en kondensator, som jeg ville foretrække sad i stedet for det almindelige startbatteri... er dette muligt? og er det en god løsning?

jeg har tænkt mig der skulle være noget belysning i bagagerummet..
har tænkt mig at sætte spot på bassen med 2 blå x-laser dioder, der skal sidde ved bagsædet og ved bagsmækken så der kommer spot på bassen fra 2 sider.. overvejer også lidt med en uv-diode eller 2, hvis det altså vil reagere på Pioneer mærket på bassen?

har tænkt på 2*30 cm dioderør til den 4 kanals, da den ca er 30 cm lang.. er dette for meget lys, eller skal jeg nøjes med et enkelt til den 4 kanals?

monoblokken er ca 45 cm. lang og der har jeg overvejet om jeg skulle købe 2 dioderør på 15 og 2 på 30, men vil det nemt kunne ses hvor man samler et på 15 og et på 30?

endvidere har jeg tænkt mig at sætte en led flexistribe på det bagerste af hattehylden så det hele bliver belyst ud over det andet... link: http://www.matronics.dk/Produkter/Biler/Indendoers/Ledflexistrips/Produkt/120562.aspx

Ved der er en del spørgsmål, men håber at få konstruktive svar.. tror i det vil blive for meget lys? og hvor vil i foretrække at tage strømmen fra til dioder osv.? fra lampen i bagagerummet?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opbygning af anlæg med dioder
Kommentér på:
Opbygning af anlæg med dioder

Annonce