{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mono block + boxter shark?
  • #1   20. mar 2009 jeg mener boxteren har det problem at omkring 30 hz dykker den ned på en halv ohm og det kan din forstærker ikke holde til

• #2   20. mar 2009 tænkte på.. hvilken bass vil IKKE gå i stykker med presset fra denne jbl forstærker..

det er denne her forstærker hvis nogen er i tvivl:
    http://www.hifi-city.dk/shop/jbl-bpx-1100-1-6009p.html

• #3   20. mar 2009 nej altså forstå mig ret Lars K

selve boxteren er stået af skam ikke min forstærker smiley

• #4   20. mar 2009 thansen har lavet en xsound madness den skulle vist være ret voldsom

• #5   20. mar 2009 sidder også og overvejer den, men problemet er bare om den så kan holde til "presset" fra den der forstærker, har lige monteret forstærkeren til aften, der gik 5 min med høj musik og sygt tryk, følte mit hoved skulle explodere.. og lige pluselig lugter der brændt, så er hele bagagen fyldt med røg fra bas kassen smiley

• #6   20. mar 2009 heeh ja ok det ved jeg sku ikke om den kan .. den men ellers skal du jo nok kigge på noget Ground zero de laver nogle voldsomme basser eller noget MDS af deres store basser .. ellers en Earthquake Holees12 fra www.dansk-autohifi.dk
    der er din forstærker nok nærmest for lille

• #7   21. mar 2009 earthquaken den helt store ser ond ud.. men det gør prisen også :D...

overvejer lidt 2x 10 tommer boxter eller 1x 12 tommer madness

• #8   21. mar 2009 en gznw12 skal nok hold så længe du ikke forværinger voldsom .fra forstærkern for så kan ikke nogle bass hold.

og fordelen hved gznw12 er den også kan spile rigtig godt og ikke bare buller der ud af..

og er du stadig bange for en gznw12 ikke holder så tag spl serial . den kan slug mange watt

• #9   21. mar 2009 hva mener du med:
    en gznw12 skal nok hold så længe du ikke forværinger voldsom .fra forstærkern for så kan ikke nogle bass hold

totalt forvirret :o..
    har bare fyret tingene fuldt og og justeret så den spiller de rigtige freqkvenser osv så det lyder godt

• #10   21. mar 2009 overvejer følgende:

Xzound Madness 12 tommer 1500w rms 5000w peak
    eller
    Cerwin-Vega New Stroker 12 tommer 2000w rms 4000w peak

hva for en er den bedste? nogen siger oven i købet den der madness smiley

• #11   21. mar 2009 Bo L

HAHAHA. har thansen lavet xzound madness? smiley

"stik mig kontaktlimen benny, for så er den næsten færdig til at komme ud i butikken!" - sådan lyder det fra baglokalet smiley

• #12   21. mar 2009 Nu handler det jo stadigt ikke kun om effekt ?... Madness fra Xzound ville jeg faktisk hellere invistere i end shark enheden... Men helt ærligt, så ville jeg klart hellere finde en Ground Zero GZNW12... Ville du få meget mere ud af, end Boxter og Xzound enhederne... Dog koster den skam os mere, men hvis du alligevel bar skal forvrænge enheden igen så brænder denne skam os af... Cerwin Vega ville jeg bestemt holde mig fra, da man generelt ikke ved hva man køber mere grundet kvaliteten er fløjet ned af bakke... Dog burde du faktisk skulle smide flere watt end hva JBL forstærkeren gør for at drive enhederne optimalt, fordelen er bar den er meget strømstærk... Generelt tror jeg fejlen til at enheden er død, skyldes at man bør tænke sig om, os selvom man så har en shark enhed... For ingen enheder holder til at forvrænge grundet den clipper i Frenkvensen og derfor ikke opnår optimal køling... Ved ikke om du har sørger for bedre strøm ? Altså andre batterier og lign... ? For ved store spændingsdæk, kan både forstærker og enheder tage skade... Men udover det handler det igen om at tænke sig lidt om...

• #13   21. mar 2009 Desuden kunne du os prøve at lave et andet kabinet end Thansen's kabinet... Intet ondt om kabinetterne, bar om det passer helt optimalt til enheden ?

• #14   21. mar 2009 ketill= sbl=l det var da en sjov enhede du vil bruge kontra at man har brændt en shark af...

det her virker mere for mig som reklame end seriøst svar.

for skulle det være b2 skal det selvfølige være HD serien da den kan tåle omkring det det sammen som GZ / Shark og den slags endheder.

AC er find men den holder ikke til det power. uden der er 2 af dem til at dele den eftekt

men som mig og nicklas skiver så er det ikke endhede ....men den måde forstærker er indstillet på så den overbooster forstærkning.. = forvrænging

• #15   21. mar 2009 hvad med en subzero fra earthquake?

• bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 381
    #16   21. mar 2009 Hvorfor ikke bare tage det fra toppen af?

1. Hvad er grunden til at sharken gik i stykker?
    - Hvis ikke der er nogen umiddelbar grund, så få en der har lidt mere forstand end den 16 årige sælger i svansen til at kigge på det.

2. Lyt til hvad folk med erfaring har at sige
    - Ligegyldigt hvilken enhed, så er forvrægning en killer, kan man ikke selv høre det, så få ham med erfaring til at forklare dig det (eller lade dig lytte til det).

3. Få fat i et optimalt kabinet, kig på enhedens parametre, og få lavet eller købt en kasse som er i nærheden af dette.

4. Lær at forstærkerens gain ikke er en volumkontrol.

• #17   21. mar 2009 Ketil

det er jo smag og behag... jeg ofrede en del på nogle gode komponentsæt og forstærkere, så for at spare en tusse på bassen betød sq ikke noget...
    btw, det er en sedan med meget lukket bagagerum, så det skulle være en bass, der kunne levere noget...

• #18   21. mar 2009 ketil

ved ikke om du har set min opsætning, men mener selv at audiosystem er ok kraftfuld...

• #19   21. mar 2009 whot? tror du blander det lidt sammen, havde boxter i skodaen, der er kun audiosystem og earthquake i bmw'en...

• #20   25. mar 2009 okay, endte med at købe 2x boxter shark, og så droppede jeg brokoblingen på jbl pbx1100.1 forstærkeren, sammentidig fik jeg en ven til at indstille mit anlæg ordentligt. så nu lyder det meget bedre og der er stadig masser er smæk på..

Kommentér på:
Mono block + boxter shark?

Annonce