{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆLP anlæget fucker {{forumTopicSubject}}

idag satte jeg mint vtek komponentsæt til og da jeg så startede bilen gav det et kæmpe breg... slukkede bilen og braget faded stille ud efter noget til... der var stadig en summen i højtalerene ind til jeg så tag line kablerne fra forstærkeren... der efter prøvede jeg så at ta alle højtalerene fra og bare sætte en højtaler til som jeg hved virker og den grimme lyd kom igen...!!! hva der galt??!!

forstærker:
DHD NTX-2662 1400W. 6 kanal

Højtalere:
højtalere i bagdørende: VTEK High-end. 4 tommer. Vævet glasfiber membran i stor suround for extra lang slaglængde. Neodynium Diskant som kan vinkles. 4", 2x150W max.

højtalere i hattehylden:VTEK693 Højttaler fra Earthquake i Aluminium chassis, vævet glasfiber membran i stor suround for extra lang slaglængde. Neodynium Diskant som kan vinkles. 6x9", 2x350W max

Højtalere i fordørene: 6.5 tommer VTEK_MC6 Earthquake i Aluminium chassis, 250 Watts Max, FR 45Hz-22kHz,6.5" 16 cm, Tre-lags, electroplated carbon fiber membran med aluminium overflade 1" silk dome diskanter, High power carbon fiber style Delefilter 12dB/Oktav.

skulle mene alt er sat til rigtigt... og alt det storhej kom først efter jeg havde sat komponentsættet til....

har derefter prøvet en anden head unit og 1 enkelt højtaler og det skrattede da jeg tændte og slukkede men ellers kom der lyd... satte så min pioneer headunit til igen med den ene højtaler og den spillede også fint lidt skrat til start og slut...... kom derefter mit komponentsæt til... altså begge højtalere og så kom den grimme lyd igen... satte mine 6x9'er til og den samme grimme lyd kom igen HJÆÆÆÆLP!!!

mvh
brian

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆÆÆLP anlæget fucker
  • #1   23. mar 2009 det lyder 100 procent som en løs forbindelse i et phono kabel???

som om det er røget ud et sted??

har du tjekket alle kabler??

hvad har du rørt ved da du lavede det???

• #2   23. mar 2009 skulle ikk mene jeg har rørt ved noget?? altså har tjellet phonokablerne for det var nemlig også min første tanke... men alle sidder som de ska... jeg har dog fået a vide i carsound jeg bare sku ta mine to sæt phono kabler og dele det ene sæt som bliver delt kommer i min dhd 6 kanals og så et sæt i min sinus live monoblok og så blokoble de sidste to phono terminaler på forstærkerene men der står ikk på dhderen noget med output så kan det være det er det som har ødelagt forstærkeren?? altså for har jo prøvet at pille denne fra

Kommentér på:
HJÆÆÆLP anlæget fucker

Annonce