{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forskel på bass kasser ...
  • #1   24. mar 2009 En lukket basskasse, giver en renere mere stram bass.

    En åben kasse (bassrefleks) VIl giver mere bulder og kan i de fleste tilfælde gå dybere i tonerne end et lukket kabinet kan.


  • #2   25. mar 2009 min 12" boxter (den blå) er i en lukket kasse og sys jeg godt nok er dyb nok, så tror bare jeg beholder en lukket kasse.

    Tak for dit svar.


  • bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 385
    #3   25. mar 2009 Refererer til et indlæg i en anden tråd;

    Nogle råd burde tages med et gram (eller flere) salt.
    En korrekt bygget kasse uanset om den er lukket eller åben giver korrekt bas.
    Dog er der en tendens til at åbne kasser (med samme volum som en lukket) har et højere output, men dette er igen afhængig af enhedens parametre.


  • #4   25. mar 2009 Bamse v, hva er en korrekt bygget kasse.

  • bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 385
    #5   25. mar 2009 Allan C: En korrekt kasse er en der er beregnet ud i fra enhedens parametre og som samtidig passer til musiktype/biltype. F.eks lidt dumt at bygge en kasse der ikke spiller dyb bas hvis man kan lide Rap og hip-hop. Eller at bygge en kasse der skal spille gennem armlænet hvis der ikke er noget armlæn.

  • #6   25. mar 2009 jamen hvordan vil du så forklare de specs fabrikken giver til en kasse?
    fabrikken ved jo ikk hvad man vil høre med sin kasse.


  • bamse v
    bamse v Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 385
    #7   25. mar 2009 Der er jo forskel på specs, hvis de desideret kun opgiver at den skal i en lukket eller åben kasse uden at man får noget mere at vide, ja, så er det nok lidt tyndt.

    Er der dog opgivet t/s parametre så kan man i div. programmer simulere hvordan bassen vil opføre sig under de givne forudsætninger.



Kommentér på:
Forskel på bass kasser ...

Annonce