Indstilling af Earthquake monoblok?? {{forumTopicSubject}}
Hej jeg har en Earthquake Digital Monoblock: PH2000WD11 på 1x1000W RMS i 2 Ohm og 2000W max. Stabil i 2 Ohm. Til at trække to Arezona Eagle 12" basser 500w 4ohm.. Kabinettet er en badbass konstruktion med 2x 26liter lukkede rum med "æggebakke skum" på endevægene til basserne og 27liter i midten hvor der er monteret airport på Ø100mm og længten er 200mm.. Der er skåret hul i hattehylden hvor airporten går op i gennem...
Når jeg montere min gamle PhoenixGold ms-275 analog forstærker giver basserne den perfekte eller ihvertfald det jeg går efter, nemlig en hård-fast-kontant bass hvor kicken bare siger smask
Desværre syns jeg ikke der er effekt nok i denne forstærker. Men når jeg montere min Earthquake Digital Monoblock PH2000WD11 Har jeg meget svært ved at få kicken til at være hård, fast og kontant. Men det er ikke noget problem at få bassen til at subbe så hele lortet ryster.. (Det skal lige siges at jeg ikke aner en pind om hvordan det skal indstilles, men bare har prøvet mig frem)..
Hvis det er nogen hjælp er det "EQ og Xover" jeg ikke ved hvordan jeg skal stille..
Håber i kan hjælpe
sep 2007
Følger: 64 Følgere: 63 Biler: 2 Emner: 63 Svar: 702
gav 300 kr for at få indstilt mine 3 forstærkere, og det gav en langt bedre lyd kvalitet, så det er sku 300 kr godt givet ud! ;),, held og lykke med det
apr 2007
Følger: 42 Følgere: 42 Emner: 62 Svar: 335
mar 2007
Følger: 1 Emner: 35 Svar: 48
Indstilling af Earthquake monoblok??