{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvordan er disse peerless
  • #1   11. apr 2009 Er det til bilstereo de skal bruges ?... For så bør du bemærke at det er 8ohms enheder !

• #2   11. apr 2009 det ved jeg godt =) har før kørt med 8 ohms enheder...

bare mere kvali på dem...

evt om nogen havde hørt dem... de er også fundet under bil sterio derinde.. tænkte på en løs diskant og delefilter.. ?

• #3   11. apr 2009 eller måske disse her http://www.ktradio.dk/dat/detail.asp?id=1241

• #4   11. apr 2009 Ville spørger Kim herinde som er ejer af buyikken... Og evt selv tage derind og få en lytter... Det er bestemt dine øre som skal vurdere dem... Dog er jeg ikke i tvivl om det spiller godt... ! Du skal jo bar smide 2 styk sammen og presse dem ned i 4 ohm... Dobbelt kicker smiley

• #5   11. apr 2009 ja det jeg tænkte på =)

hehe..

og så købe et par delefiltre og diskanter...

• #6   11. apr 2009 Delefilterne burde du nok selv lave til sådanne enheder, ellers skal du dele dem aktivt for at få det optimale ud af dem !

• #7   11. apr 2009 yep ok . . . . =)

har også 6 stk dali 6.5" bas/mellemtone jeg overvejer og putte i bilen på en eller anden måde.. de er 4 ohm... de kommer fra dali blue 6006 serien.. det er stuehøjtalere, men de er "coated" eller sådan noget så de godt kan klare og sidde i bilen ..

• #8   11. apr 2009 kender skam godt 6006'eren... En billigere stuehøjttaler som gør det udemærket... Du kan skam godt sætte dem i, dog vil du få et problem hvis du vil have dem til at levere dybmellemområde eller bas... Lidt med kabinetstørrelsen jo ;).. Men som mellemenheder burde det godt kunne lade sig gøre... !

• #9   11. apr 2009 har en infinity kappa perfect 12" til at levere bassen smiley og en hertz h230 2 kanals

• #10   11. apr 2009 udemærket grej... ! Burde sagtens kunne levere op... Så er det bar at få lavet det rigtige til stueenhederne... Det må kunne laves så det ville blive fornuftigt at høre på !

• #11   11. apr 2009 jaa mon ikke ? hehe.. ligenu er forstærkeren brokoblet til subben... spiller sku godt...

ja skal have lavet et eller andet... man kan jo altid prøve... værste der kan ske er at man kan pille det ud igen... kunne også være det kom til at lyde virkelig nice... men mht mine dali.. hva ville du foreslå .. . altså måden og gøre det på ? ?

og mht hvor mange diskanter... bare en 2 stk foran eller ? =)

• #12   11. apr 2009 Jeg ville købe nogle Seas lotus Ref diskanter for at matche op mod så mange kicker enheder... Du kan sagtens nøjes med en enkelt i hver side ;)...

Og derefter bar bygge 3 x 6,5" kickere i siden... Dog skal du bar huske at det kræver aktivt setup, og at du for at ramme det rigtige ohmtal kan være nødsaget til at have et par forstærkere i bilen smiley

• #13   11. apr 2009 oki =) hehe...

hva mener du med aktivt setup ... ? ?

det siger mig ikke lige noget.. hehe

tror du en 6 kanals kan klare det eller skal jeg måske op i to 4 kanals + min 2 kanals til sub..

• #14   11. apr 2009 hva med diskanterne fra seas lotus performance kittet ....

hva er den store forskel på disse to diskanter..

• #15   11. apr 2009 Hvis du står med dem i hånden er du ikke i tvivl om de diskanter er noget særligt... !! Og skal de holde til tæsk, så har jeg fået ordet på det er de rigtige, plus de stadigt levere en suplim lydkvalitet...

Et aktivt setup er et setup hvor man ingen delefilter bruger, men hvor evt headunit eller elektrisk filter foran forstærkerne dele frenkvenserne op... Altså det bliver delt aktivt af elektronik, end af et passivt delefilter... Det kan kræve sit at sætte sådanne et system op, men er klart det mest optimale når man kombinere forskellige enheder og diskanter... !

• #16   11. apr 2009 kan kun anbefale DAT, god service og venlige. snak med KIM om det, han skal nok hjælpe dig med at skrue noget godt sammen.....

• #17   11. apr 2009 oki mange tak for det... niclas.. mht. forstærkere... hvor mange kanaler eller forstærkere ville du anbefale... altså indtil videre kører min sub bare til min hertz.. så det er bare forstærkere til enhederne ... =)

• #18   12. apr 2009 En 4 kanals forstærker ville evt kunne bruges... Dog kun hvis du bruger 2 x 6,5" kickere i hver side grundet ohmtallet ellers vil kunne blive et problem... Så ville 3 x 2 kanals være sjovere... Altså 1 forstærker pr 3 x 6,5" brokoblet, og så 2 kanaler til diskanterne... Så ville du tilgengæl os få imponerede mange kræfter !...

• #19   12. apr 2009 så det ville hedde 4 stk 2 kanals ialt incl. den jeg har.. kan godt være jeg skal have et andet batteri og en stor kondensator så smiley hehe.. men det lyder nu meget sjovt..

• #20   12. apr 2009 Bar et andet batteri i første omgang ;)... Men det er nu os nogle forstærkere, plus du skal have et elektronisk delefilter eller evt en headunit som Pioneer P88RS til at dele enhederne med !

• #21   12. apr 2009 ja har set den der pioneer til 3800 fra ny mener jeg det var...

tænkte på.. ville blaupunkt velocity va 275 2 kanals forstærkere kunne klare det tror du ? ?

lidt specs på dem

Type: Analog
    Antal kanaler: 2 kanal
    Maks. effekt (Watt): 425
    Maks. efekt 2 kanal @4 ohm (Watt): 2 x 160
    Maks. effekt 1 kanal @4 ohm (Watt): 425
    Maks. effekt 2 kanal @2 ohm (Watt): 2 x 210
    RMS effekt 2 kanal @4 ohm (Watt): 2 x 75
    RMS effekt 1 kanal @4 ohm (Watt): 210
    RMS effekt 2 kanal @2 ohm (Watt): 2 x 105
    Signal-/støjfordeling ved nominel effekt (dB): > 95
    Signal-/støjfordeling ved 1 Watt (dB): > 80
    Forvrængningsfaktor ved nominel effekt (1 kHz): < 0,03 %
    Følsomhed (Hz) -1dB: 10-35000
    Dæmpningsfaktor ved 4 ohm: > 100
    Stabilitet ved normal mode (Ohm): 2
    Stabilitet ved bro mode (Ohm): 4
    Indgangsimpedans (kohm): > 10
    Indgangsfølsomhed: 0,3 - 8
    Højpasfilter følsomhed (Hz): 50 - 250
    Højpasfilter (dB/Oktav): 12
    Lavpasfilter følsomhed (Hz): 50 - 250
    Lavpasfilter (dB/Oktav): 12
    Bass Boost indstillingsområde (dB): 0 - 12
    LED indikator for protect-mode: Ja

• #22   12. apr 2009 Fordelen ville være at finde nogle 2 kanals som kan klare at blive belastet i 2 ohm hvis jeg ikke er helt gal på den... Dog kan man selvfølgeligt altid prøve om forstærkerne kan levere en stabil effekt ved 2 ohm alligevel... smiley

• #23   12. apr 2009 der står da RMS effekt 2 kanal @2 ohm (Watt): 2 x 105

• #24   12. apr 2009 tænkte også bare om de var kraftige nok smiley

• #25   12. apr 2009 I princippet kan du godt nøjes med 2 x 2 kanals forstærkere ;)... er bar en effekt freak... Den er skam kraftig nok til at levere til din front... Sådanne 2 skulle nok kunne gøre arbejdet ordentligt for dig !

• #26   12. apr 2009 Tag Jespers ord for det... Han ved hverfald sit om SQ og om Peerless udstyret ;)...

• #27   12. apr 2009 XLS og XXLS er der mine erfaringer ligger... Og så definition sættene... ! Stuemæssigt har jeg ikke hørt så meget fra dem ;)...

• #28   12. apr 2009 mange tak for det hele smiley glæder mig til og komme igang smiley

Kommentér på:
hvordan er disse peerless

Annonce