{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  montering af batteri skiller
  • #1   26. apr 2009 få fat i en stor kondensator i stedet, og så bare et nyt batteri foran =)..

• #3   26. apr 2009 hvis du skal have et kømpe anlæg i bilen, så få fat i to 2,5 Farrads kondenssatore fra EarthQuake så har du strøm til 8.000 watt RMS

• #5   26. apr 2009 **BDOG** _
    det er jo ligemeget med a sætte flere batterier på en vil, generatoren laver jo ikke mere strøm? jeg ville sætte kondensatore på i stedet, da de (Normalt) kan bære de fleste anlæg MHT strøm, strømmen har en meget lang vandring igennem bilen , fra batteriet foran til anlægget bag, jeg ville købe et ordentligt batteri til foran, og så bare have det til at bære hele systemet..

• #6   26. apr 2009 Lars H ligemeget hvordan du vender og drejer den så har batteriet en støre lagrings kapasitet end en kondensator. man bruger jo ikke 100% af den strøm generatoren kan levere heletiden og så lader den jo på batteriet.

• #8   26. apr 2009 jamen har fået af vide at jeg skal montere en batteri skiller så jeg netop kan spille musik når bilen er slukket så den bruger ekstra batterierne til at spille med så bilen kan starte uanset hvor tomme de andre batterier er og fik af vide at man så skulle sidde en ledning på generatoren så den vidste hvornår at den skulle slå over på de andre batterier

Kommentér på:
montering af batteri skiller

Annonce