{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
382 visninger | Oprettet:

Tommy B
Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550

Højtaleradaptere til VB, i Kbh - Hvor? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg søger desperat et sæt højtaleradapter ringe til min VB'er, til 6.5" højtalere.
Indtil videre har jeg kun fundet disse hos Thansen, hvor de selvfølgelig kun er på lager i Køge, og jeg selv bor i København S. Det er lidt langt at køre, selvom det er fristende!

Er der nogen som kender til forretninger der kan ligge inde med disse, i Københavns området? BilXperten har jeg tjekket, samt Dansk Autohifi, uden held med noget til min egen bil.

Og ja, jeg kunne jo nok fremstille disse selv med lidt træ og værktøj, men jeg ligger sgu ikke inde med hverken det ene eller det andet, desværre - Så jeg håber at der er nogen som ved lidt mere end jeg gør, og kan pege mig mod et sted, hvor disse kan findes! Gode råd samt gæt er alle gode, det er ikke værre end at jeg griber knoglen og forhører mig hos forhandlerne, men jeg kender sgu ikke til andre end de 3 jeg har nævnt, og der må jo ligge flere - Eller?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højtaleradaptere til VB, i Kbh - Hvor?
  • #1   1. maj 2009 Carsound vil jeg tro har dem. Der ligger da en på nørrebro - hvis altså man tør den slags pt..

• Tommy B
    Tommy B Hjælpe-administrator

Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.550
    #2   1. maj 2009 Det er sgu nok farligere at gå i vandet på fuld mave, end at vandre på Nørrebro smiley
    Men dem vil jeg lige prøve at give et kald i morgen og høre om de er på lager! Så egentlig godt på deres side, før jeg postede indlægget, men jeg så mig blind på at de havde en afdeling i København. Det går pænt stærkt nogle gange! smiley

Kommentér på:
Højtaleradaptere til VB, i Kbh - Hvor?

Annonce