{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
907 visninger | Oprettet:

4 kanals forstærker? hvilken {{forumTopicSubject}}

hey folkens jeg skal ud og købe mig en 4 kanals forstærker til min ibiza..
der sidder et rainbow komponentsæt foran og et sæt coaxial højtalere bagved.
og har en b2 bas og en hifonics monoblok til at trække den.. så det er ikk bas lyd jeg mangler..

har ca 5000 kr at gøre godt med..

håber i har nogle gode forslag..

har bla været ved at kigge på mds aph4 eller hva den hedder.. samt b2's quatro og pg m44 men ved ikk hva jeg skal vælge...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  4 kanals forstærker? hvilken
  • #1   5. maj 2009 mds kan ikke sammenlignes med de 2 andre... slet ikke... kig på steg fra www.autohifi.dk de gør det også rigtig godt

• #2   5. maj 2009 jeg har hørt meget godt om STEG og B2 quatro..

ville aldrig kigge på en mds.. og personligt er jeg ikke til pgén..

ville også inkludere en Audison Lrx i dine overvejelser.. den har jeg personligt meget gode erfaringer med.... og de fleste jeg kender har kun gode ord til overs for den...

• #3   5. maj 2009 Hvad med noget ETON......???

• #4   5. maj 2009 ipaul og lrx serien er i mine øre nogle niveauer under steg K serien.

mikkl - hvad har du sammenlignet dine MDS'er med ? hvilket test udstyr blev der brugt ? hvilket matriale blev der spillet ?
    Jeg synes MDS laver meget om på lyden i forhold til den originale indspilning.

• #5   5. maj 2009 MikkL JEG STØTTER DA SQUIRREL !----> jeg skrev at jeg aldrig ville kigge på mds i DEN PRISKLASSE....

jeg syns at når carsound har den billige GP serie til halv pris.. så er det fint til en billig ende...

men til en 5000kr klasse ville jeg aldrig kigge på mds.....jeg ville heller ikke kigge på en iPaul... mener at de andre forstærkere der er på tale er ligaer over dem begge.....

som lars siger, jeg har også hørt rigtig meget godt om STEG, men har aldrig selv prøvet dem, så er det lidt svært :)..

kan kun sige at dem jeg selv har lyttet til og været mest begejstret for er enten en B2 quatro.. eller en audison Lrx 4.1... ikke en 4.5... den er for lille.. så er de andre sku bedre...

• #6   5. maj 2009 jeg kører selv med k401 og k402 lige pt. og har haft en k202 smiley

• #7   5. maj 2009 så må vi lave en dyst en dag ;)..

jeg har selv lige fået Lrx 2stk 2.9 1stk.1.1 i igen ;).. efter det blev stjålet smiley

• #8   5. maj 2009 den er jeg helt sikker frisk på smiley ikke så meget for dystens skyld men altid fedt at sammenligne forskkelige opsætninger smiley

• #9   5. maj 2009 genesis forstærkeren ville faktisk være sjov... Men Eton Pa serien eller B2 Qauttro ville skam os være nogle fede bud... Og evt STEG...

• #10   5. maj 2009 hmm blandede meninger om hvad jeg skal købe... snakkede med en fra carsound og han mante at aph4'eren ville være det bedste valg af det de havde og tilbyde,,, og den er jo også til halv pris i forhold til eks b2 quatro og steg k

• #11   6. maj 2009 MDS APH4 er igen en af de Dårlige og på ingen mpåde strømstærke forstærkerer som de har lavet nogle af... Jeg ville bestemt hellere have GP4'eren så... Men Eton PA 4506 ville bestemt være en af de sjovere !

• #12   6. maj 2009 lasse p - jeg vil så sige at carsound sælgere er uddannet sælgere og de er pisse gode til at sælge. Emma deltagere og hifi entusiaster ved meget om god lyd og er pisse god til det med lyden. Du bestemmer selvfølgelig selv hvem du vil høre på men jeg ved godt selv hvem jeg ville sætte mine penge på smiley

• #13   6. maj 2009 bare fordi man går ind i en carsound.. er det ikke ens betydende med at de ved hvad der er bedst....

de er sælgere... kommer meget an på HVILKEN carsound du går ind i.. om de har styr på det..

f.eks har jeg handlet i kbh.. og der var det knold og tot der ikke fattede noget som helst af hvad de siger..

så handlede jeg i roskilde.. der ved de rigtig rigtig meget og god behandling.....

så er stor forskel...

• #14   6. maj 2009 skal forresten lige siges at jeg ikke giver arsound sælgere en sviner for nogle af dem er også selv hifi entusiaster smiley

• #15   6. maj 2009 nej de er selvfølgelig bundet til carsound produkter

Kommentér på:
4 kanals forstærker? hvilken

Annonce