{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Universal vinduesantenne - Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Fjolset som har haft min bil tidligere har fjernet antennen og bare lagt et antenne kabel indeni instrumentbordet. Det har resulteret i at radiosignalet er ekstrem dårligt i vognen.
Tænker på at købe en universal vinduesantenne, så som denne http://www.carsound.dk/produkt.asp?id=914&pk=&webid=&soeg=150296
Vil bare lige høre om der er nogen som har haft nogle oplevelser med sådan en ellers kan det jo være lige meget...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Universal vinduesantenne - Erfaringer?
  • #1   7. maj 2009 Jeg har ikke været så imponeret over de par stykker jeg har ejet

• #2   7. maj 2009 Hvor kører du rundt henne? Bor selv i Kbh og som det er nu er det begrænset hvad jeg kan tage af kaneler. Og lige så snart jeg kommer udenfor byen, er der bare knas på linien.
    Mener bare hvis du kører rundet i mindre byer eller på landet og der bare har været lidt signal, så kan jeg nok godt vinde lidt ved bykørsel

• #3   7. maj 2009 altså du får self i meget bedre signal end i forvejen..

• #4   7. maj 2009 Jeg synes ikke at de er gode, jeg fik betydeligt bedre signal med std. antennen.

• #5   7. maj 2009 Jovist for man bedre signal med en rigtig antenne, da hele bilen virker som en "parabol" og kaster signalet op på antennen, Mens en rude antenne kun har sig selv og ikke nogen "parabol"... Men den jeg har linket til har indbygget forstærker, så måske det kan hjælpe lidt på det... Tror nu jeg prøver lykken, det kan næsten kun blive bedre. Ville bare lige høre om der var nogen, som havde nogle oplevelser med den slags grej

Kommentér på:
Universal vinduesantenne - Erfaringer?

Annonce