{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
919 visninger | Oprettet:

Anna Y
Anna Y
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Anlæg i Mazda 3 fra 08 {{forumTopicSubject}}

Har nogen erfaring med at arbejde med anlæg i en Mazda 3 fra 2008??? Jeg vil gerne have en forstærker og en sub i, men har hørt rygter om, at man skal igennem handskerummet og rode rundt deromme.
HAR NOGEN RODET MED ET MAZDA3-anlæg????

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have sat låger på integrerede fryser, køkeskab og opvaskemaskine. 1.690 kr.
  • Bore 2 hylder op samt spejl på badeværelset. 500 kr.
  • Utæt opvaskemaskine? 895 kr.
  • Skiftet 2 stikkontakter i kælderen ( kontor) 1.000 kr.
  • Udskift bundpakning i skylleventil i toilet 1.200 kr.
  • vaskemaskine vil ikke skylle ud 570 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anlæg i Mazda 3 fra 08
  • #1   8. maj 2009 Har haft installeret i en Mazda 3 før, men kan ikke huske at den var så anderledes end andre biler.
    Hvis du vil have sub og forstærker i, så siger det sog selv at man skal om bag bl.a. handskerummet, for at trække kabler, medmindre man gør det under gulvtæppet og kører op bag midterkonsollet derfra.

Men ja, der er er lidt arbejde i at trække kabler, som der altid er.

Noget specifikt du tænker på med "Mazda 3 anlæg"?

• #2   8. maj 2009 hvad er det der skal siddes i har du købt noget eller skal det også først gøres skal det tilsluttet den originale radio eller har du planer om og skifte den også..

• Anna Y
    Anna Y Tilmeldt:
    maj 2009

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   8. maj 2009 Nej, har overhovedet ikke købt noget endnu. Så langt er jeg slet ikke kommet. Har bare prøvet, om jeg kunne få handskerummet ud, men tør ikke rigtig at bruge vold i en så ny bil. De gamle biler kan godt tåle lidt, men er jo altså lidt øm over den nye :o|
    Jeg havde tænkt at det originale radio skal blive siddende. Og så snakkede jeg med min forhandler om, at trække forstærker og sub ud, og derefter få lavet usb-indgang, så jeg slipper for de evigt ridsede cd'er.

Kommentér på:
Anlæg i Mazda 3 fra 08

Annonce