{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
866 visninger | Oprettet:

Installering af HU {{forumTopicSubject}}

Hej BG.

jeg har lige modtaget min HU fra Carsound, en Pioneer P5100UB
http://carsound.dk/produkt.asp?id=7796&pk=2&produkt=Pioneer_DEH-P5100UB_Autoradio

Men der er umiddelbart ikke nogen monteringsramme med.

jeg kan huske, da jeg pillede min gamle radio ud, lå den i sådan en sort monteringsramme, men sådan en fulgte der ikke med til denne radio, så hvordan installerer jeg den..

I manualen er der verdens dårligste forklaring af hvordan man installerer den, medmindre det altså er fordi jeg mangler den ramme der...

Håber i kan hjælpe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Full skim coating a room, painting entire appartment and more 205 kr.
  • Fjernelse og omfugning gulv i bruse niché 3.500 kr.
  • Afløb - stoppet i bad (ældre dybt beton afløb er mit gæt) 1.250 kr.
  • Handyman 1.000 kr.
  • Reparation af Siemens iQ800 vaske/tørre maskine - formentlig skifte varmelegeme 1.300 kr.
  • Tv opsætning-montering 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Installering af HU
  • #1   14. maj 2009 Mangler du ikke bare en adapterramme?

http://carsound.dk/kategori.asp?id=716&pk=715

• #2   14. maj 2009 Nej det tror jeg ikke, problemet er at hvis jeg smider radioen ind i hullet der er nu, så passer den næsten, men hvis jeg trykker i bunden af frontpanelet så bevæger den sig lidt op og ned, så den ligger ikke helt godt.. det er derfor jeg går ud fra der mangler en ramme til at holde hele lortet på plads.. medmindre der er et sted den skal skrues fast selvfølgelig? Men det ville kræve noget værre lortearbejde hvis jeg skal til at skrue igennem plastikken :S

• #3   14. maj 2009 umiddelbart lyder det som om du skal bruge den metal ramme. Kan du ikk bruge den gamle?

De gange jeg har købt radio har den fulgt med.

Prøv evt. at ringe til dem for at høre.

• #6   14. maj 2009 jeg har en lille teori, men er ikke sikker

Der står i installationsvejledningen at der skal skrues sådan en "skrue med gummibelægning" på bagsiden af radioen, gør jeg det, så kan radioen ligesom "løftes" op på en kant inde bagved radioen, så den ligger helt fast, men problemet er at det løfter radioen en smule, så den ligger helt vandret, og det gør at man kan se den metalramme inde bagved..

Hvis det ikke er derfor den gummidims der er der, hvorfor er det så?

Fordi jeg kan ikke ligge radioen derinde så det ser normalt ud, når den er skruet på, da den så bliver for lang bagved

• #7   14. maj 2009 ja, jeg tror også jeg har fundet rammen, så den bare ikke i første omgang, da den allerede var skubbet på radioen, og det bare er sådan en lille kort en, slet ikke samme størrelse som på den originale (den passer ikke på den her HU)

• #8   15. maj 2009 På rigtig mange biler sidder der et lille "guide-hul"(shit det lyder grimt) i bilen inde bag radioen. der burde også være et hul til denne metalstang på radioen. så vil du med en almindelig gevindstang kunne lave din egen stabilisator-stang. Ellers er du velkommen til at komme et smut forbi butikken så ser vi om det er noget der kan løses rimelig nemt :o)

• #9   15. maj 2009 P.s. Rammen er altid med og på de fleste radioer sidder den, som du nu har findet ud af, allerede på radioen :o)

Kommentér på:
Installering af HU

Annonce