{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lodning af stelbaner
  • #1   15. maj 2009 http://www.tech-center.dk/

  • #2   15. maj 2009 Hej Nicolai
    Med mindre du god til at bruge loddekolbe vil jeg råde dig til at betale dig fra det. Vi ser desværre i firmaet (linket er smidt af FNUG.. takker.:o) ) at folk selv har prøvet.. og tro mig.. det bliver ikke billigere når der skal repareres yderligere. Som en lille gæstus vil jeg tilbyde at gøre det for dig.. GRATIS... skriv eller ring til os og spørg efter mig... Man skal jo give lidt en gang imellem og det er jo trods alt næsten sommer :o)
    Jeg håber på at høre fra dig :o)


  • #3   15. maj 2009 Jesper-->
    Jeg tvivlede ikke på Martins færdigheder.. informerede blot Nikolaj om at man skulle vide hvad man lavede inden man gav sig i kast med det.
    Det var jo ikke kun stelbanerne der var gået i stykker på din kammerats radio vel... der var vist en del mere der var brændt af. Eller også er han blevet tilbudt en gennemgang og rensning af anlægget når vi alligevel var igang for at spare ham nogle penge på en højst sandsynlig nærliggende reparation.
    Send mig hans rep-nummer så skal jeg gerne uddybe det for dig som vi har gjort for ham.


  • #4   16. maj 2009 Okey.. jammen vores mål er at folk ved hvad der skal laves og er blevet lavet. Og hvis det f.eks. har været et tilbud om samtidig rensning kan man jo sagtens takke nej til den del, selvom det ikke anbefales at gøre det da det kan give yderligere omkostninger på et senere tidspunkt :o)

Kommentér på:
Lodning af stelbaner

Annonce